Fredag !


Vi har parkering inne på vår innergård och det är otroligt bekvämt eftersom vi bor mitt i city = vi slipper köra runt och leta p-plats.

Jag är verkligen totalt dagvild och tycker att det nästan känns overkligt att det är fredag idag. Känns mer som typ onsdag? eller kanske söndag ? Men inte en festlig fredag...   Så - för att komma i fredagsfeeling så sitter jag nu och lyssnar på den
HÄR låten och det hjälper faktiskt ! och om jag toppar musiken med ett glas vitt så blir det utan tvekan FREDAG ! ;-)

Johanna sover nap i fåtöljen nu och jag ska passa på att jobba (så det där vinglaset får vänta några timmar.. )

Hoppas att du har en fabulous dag !? :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Absolut! Perfekt partylåt = fredagskänsla! Kul att se att även andra tycker denna låt är party! Var själv aupair i London, när denna låt släpptes, så nostalgikänslan slår på topp :) Tackar för inspirerande blogg, som jag hittade genom prinsessans dagbok:) Ni har båda två, väldigt upp-piggande bloggar!



Gott Nytt!

2009-01-02 @ 17:08:14
Postat av: Fredrik *Frisören

detsamma till er, ja visst känns det inte som fredag, mer som måndag! =O)

Postat av: sandra

haha, man fick lite fredagsfeelings faktiskt (:

2009-01-02 @ 17:30:13
URL: http://jaghetersandra.blogg.se/
Postat av: Fairy

Det heter DAGVILL inte dagvild.



Men DU kanske är dagvild du vad vet jag ;)

2009-01-02 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91