Mor & dotter sover...zzz...


Johanna somnade gott  i mitt knä då vi hade middagsgäster en av de sista kvällarna i Phuket..

Jag hoppade i min Juicy dress tidigare i kväll och somnade gott samtidigt med Johanna strax efter kl. 19. Märker av att hjärtat har vaknat mitt i nätterna och stört min sömn  sedan vi kom hem + att vi har lite jet-lag fortfarande både jag & Johanna eftersom 6 tim är ganska stor tidsskillnad så jag behövde ta en riktigt tidig kväll. Men - jag somnade så klart med smink, linser etc så nu har jag precis varit uppe en sväng och borstat tänderna och ska strax lägga mig igen.

Innan jag fick barn hade jag aldrig någonsin jet-lag för då såg jag till att komma in i rätt tid på en gång. Men nu, då Johanna vaknar kl. 03 eller 05 och vill leka så blir det lite tokigt ;-)

God natt & sov så gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: IRENE <3





God natt sötisar!



Kram



Irene

Postat av: Mattias, KAKHUSET

Ååh va söta ni är tillsammans :)

Hälsningar ifrån kärleksbloggen KAKHUSET

2009-02-17 @ 02:19:23
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91