Härlig dag !


En nybadad & blöt Johanna ville plötsligt äta glass och favvisen är fortfarande Magnum classic.

Phuket kl. 23.05, tisdag kväll.

Å vad vi har HÄRLIGA dagar här nere i värmen! Just nu känner jag att vi vill trycka på en "stopp knapp" och stanna här hur länge som helst...  Men verkligheten säger att vi reser hemmåt på fredag och det ska självklart bli mysigt att komma hem till JIG & Gucci och att träffa våra kära vänner igen.  Fast som sagt - liiiite längre hade vi gärna stannat ;-)


Hoppsan, här köper vi glass igen lite senare på dagen och den här gången skulle Johanna absolut ha en isglass som hon inte alls tycker om  (hon äter typ 1 cm av glassen och sedan får jag den) Och då vi skulle bli fotograferade så åkte busiga minen fram ;-)

Idag har vi varit uppe och myst på
Sunwing för sista gången för den här gången och Johanna ÄLSKAR att vara där lika mycket som jag gör.  Ving´s Sunwing koncept är verkligen det allra bästa för barnfamiljer så om du funderar på var du ska bo med dina barn så behöver du inte fundera längre ! ;-)  (jag borde få jobb som Sunwing ambassadör ;-) )


Det går undan i svängarn då hjärtat har lust på glass/is. Vips ! så är hon borta vid glassboxen och väntar på mig.

Vi kom hem runt kl. 21.30 i kväll och både jag & Johanna somnade gott i bilen hem. Man blir så skönt trött av sol, bad & massor av varm friskluft.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men varför har ni lgh om ni trivs bättre på BangTao? Ert hotell ser väldigt ensamt och tomt ut. Och ni är ju oftare ute och shoppar och på stranden/Bang Tao än å är på ert ställe. Eller?

2009-02-10 @ 18:35:39
Postat av: Camilla

Hej! Jag ska snart till paradiset som ni redan befinner er i!!! Undrar över hur mycket ni betalar för taxi till Sunwing Bangtao Beach och hur lång tid det tar dit? Jag ska bo på Kata beach men skulle gärna vilja kolla upp Sunwing inför nästa år kanske... Kram och njut sista dagarna!!!

2009-02-11 @ 10:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91