Grattis till vinnarna av Hello Kitty klockorna!


Vinsten: den här söta Hello Kitty klockan.

Jag tror aldrig att jag har fått SÅ MÅNGA fina kommentarer i någon tävling tidigare.

TUSEN MIJONER TACK kära bloggisar ! Ni gör mig otroligt GLAD !

Som ni vet så vill jag att alla ska få vinna men här är de lyckliga 2 :



Postat av: Anna

Oj vilken underbar klocka! Den får gärna pryda min arm på jobbet i vår! Mina kollegor och jag har alltid en outtalad intern tävling om vem som kan hitta något nytt med Hello Kitty på =)Denna kan de ju inte slå! =)

Passar även på att säga att din blogg är underbar! Den kan få vilken grå deppig dag att bli positiv (och rosa =))

Njut av resan!

2009-02-06 @ 12:06:23



Postat av: Lena hanna Kristina

Sen jag halkade in på din blogg för några månader sen är jag fast! För att du är en positiv själ och kanske även för att du är en sån Hello Kitty fan som jag själv..L

Min fina Hanna 5 år och jag skulle såklart otroligt gärna vilja glänsa i de här supersöta klockorna.
Leon 7 månader får pilla och bita på dem medan jag går igenom ditt bloggarkiv då jag brukar läsa när Johanna var i samma ålder som Leon. Det är så SKÖNT att känna igen sig, speciellt med allt fokus på sömn!! Känns som att man aldrig kommer att få sova en hel natt igen men sen vips! så sover de hela nätter. Längtar!! För just nu känner jag mig mest som ett vrak. Hello Kitty klockorna skulle förgylla vår vardag..!
KRAMAR Lena

2009-02-07 @ 22:24:00


♥ GRATTIS ANNA & LENA !

Mejla mig era adresser till:
[email protected] så kommer klockorna i posten.

TACK till alla er som tävlat ! Ni är alla vinnare i mina ögon.

♥ Kram! AnnaStina :-) ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till vinnarna!



AnnaStina är det inte läggdags nu! ;-)

Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Hej Helena!

Jo, det är det verkligen. Jag håller på att somna här jag sitter...zzz... ;) God natt ! Kram :)

2009-02-09 @ 20:33:37
Postat av: Malin

Hej jag köpte också en HelloKitty klocka när jag var i Thailand..på en supermarknad för 4 kr. Det är på sånna ställen man kan göra superfynden i Thailand, för i dessa privata stånd där tar dom ju hutlösa priser, iaf om man jämför med deras inköpspris.

2009-02-10 @ 09:56:15
URL: http://www.malinwallin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91