Godmorgon lördag !


Idag startar jag dagen rekord tidigt med full fart framåt ! :-) (=massor att göra). Bilden tog jag igår då jag var ute och gick i snön och ja, mina Ugg´s mådde inte så bra nej... typ sjöblöta eftersom jag är en slarvmaja och inte har impregnerat dem...

Vet ni vad som hände igår? Jag tog trikken (spårvagnen) hem direkt då jag var klar med håret, strax efter kl. 19, och då jag kom hem så pussade & kramade jag mina älsklingar innan jag tände massor med levande ljus och skapade mysig fredags-stämning. Sen landade jag i soffan med en skål med chips och ett gott glas vitt lagom till Let´s Dance började och sen ser jag nästan alla par dansa.... sen väcker JIG mig och säger att han går och lägger sig. Då har jag alltså SOMNAT, typ redan strax efter kl. 21. ?! 

Och jag var så i sömn då han sa att han lägger sig att jag helt enkelt bara somnade om och vaknde nu, runt 05.30 , av att hjärtat ville ha välling och eftersom jag hade planerat att göra MASSOR här hemma igår kväll (efter Let´s dance) så är det lika bra att jag blir uppe nu och tar tag i allt fix.

En rekord tidig start på denna lördag med andra ord ! ¨och det känns riktigt SKÖNT ! (får sova en nap senare idag så hjärtat sover).

Nu ska jag visa fortsättningen på gårdagens hårfix :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91