Godmorgon måndag!


Dagens tänkvärda.

Phuket kl. 09.00, måndag morgon.

Godmorgon & happy new week! Idag har vi exakt 2 veckor kvar i vårt paradis och jag sitter redan och planerar för nästa resa... Önskar SÅ att vi hade kunnat stanna längre men jag har uppdrag som väntar då jag kommer hem så som sagt, jag hoppas att vi kan resa ner igen lite senare :)


Little Miss.Diva, Suri, har inte bara på sig fina guldskor och hårdiadem, hon har dessutom på sig örhängen! :) Hon och hennes mamma sitter och tittar på pappa Tom ....

Just nu sitter Johanna och tittar på den dvd som hon fick i sin kalender igår, Barnas SuperJul (från norska NRK), och hon bara älskar alla dvd´s med Barnas SuperShow. Hon sitter som klistrad ;)  Själv ska jag ta och hoppa i duschen och sen får vi se vad vi gör idag? Beach? Pool? Fixa ärenden? jag har inte klarat att bestämma mig ännu.... men det lutar åt fixa ärenden eftersom julen närmar sig och paket ska postas med hopp om att de ska hinna komma fram.


... som spelar in film tillsammans med snygga Cameron Diaz.

Såg att någon frågat om min mamma & Hans köpt lägenhet här? Det har de inte gjort, de är här och besöker oss och vi har lånat en lägenhet av vänner som de bor i. Såg även att någon frågat om vi hyr vår lägenhet? Vi äger vår lägenhet 100% själva och vi hyr gärna ut den i de perioder då vi inte är här.


Dagens inspirerande outfit får Sienna Miller stå för. Så här vill jag också se ut  på en girls-night-out!

Bäst jag tar tag i dagen här nu så jag önskar dig en perfekt start på veckan ! Tänk- snart är det J U L , det känns lite overkligt här nere i sol & värme....

Carpe Diem ! och kom ihåg den här dagen är första dagen på resten av ditt liv!

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Sammy

Men idag är väl en happy dag, för idag kommer väl JIG och ansluter sig till sin lilla familj!?



Vad mysigt för er alla att återses! =) =)

2009-12-14 @ 09:02:18
Postat av: Carina

Ha en superfin dag i Paradis:) Jeg er bare litt misunnelig her jeg sitter og ser på snøen dale ned fra en grå himmel. Lengter til sol og varme, men det blir nok med drømmen. Du får sende meg noen varme tanker:)



Klem

C

2009-12-14 @ 10:07:47
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Blir lite lite avundsjuk på att ni får chilla i värmen, men vi har det faktiskt bra här hemma också. Hamburg var som en stor tysk stad är, varken mer eller mindre. Det är i alla fall skönt att komma hem till barnen och en mjuk säng. Ha en underbar måndag. Kram, Lotta

Postat av: Caroline

Hm, vet inte riktigt vad man ska tycka om Tom-Kat och Suri egentligen. Känns som att Suri kommer bli vuxen alldeles för fort...

2009-12-14 @ 13:16:55
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Annelie

Är intresserad av att hyra er lght nån gg framöver. Kan du maila mig med mer info och priser osv :) mvh Annelie

2009-12-14 @ 13:43:32
URL: http://almondine.blogg.se/?tmp=13100141

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91