Vackra Kate inspirerar!


Underbar bild som osar happiness ! (alla pics från Harpers Bazaar).

Jag hittade några glammiga & vackra bilder på snygga Kate Hudson som jag bara måste visa er. Bilder som dessa inspirerar !!!


Super snygg klänning/kjole.


Snacka om glammig tvätt-dag´s outfit ;)


Check out skorna. Vilken platå !


Jag vill också ha en sån där "hårfön" då jag sitter med hårrullar :)


Happy !

Visst får man lust att klä sig lite extra snyggt i morgon då man ser bilderna på Kate? Men jag är rädd för att ni kommer att se mig i min "Thailand-uniform" i en hel månad = bikini + strandklänning... ;) 

Måste bara berätta, på tal om snygga kläder: jag hittade en ny butik i Kata idag (den hade öppnat for 1 mån sedan) som selger kläder & accessoarer från Anna Sui, Chanel, Louis Vuitton, Gucci, Pucci etc. Butiken var lyxigt "inpackad" med vacker lokal, snygg entré etc och kläderna hade proffigt snygga labels och kostade en hel del så jag är helt övertygad om turister luras till att tro att det är äkta varor de selger p.g.a. inpackningen. Men kom ihåg att så icke är fallet.... 


Kommentarer
Postat av: Tess

Så vackra bilder på Kate! Hon är verkligen vacker på dessa bilder.

Undra om man kan pruta i den butiken? Galet att de ska lura turisterna med priserna...lite tradigt. =/

Hoppas ni njuter ledigheten! =)

Kram från ett kallt Sverige

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tess-

Butiken bjöd inte in till prutning... men jag ska faktiskt åka tillbaka och checka :) Och på tal om att pruta så tok prutade jag på en bikini idag som jag fick ner från 900 bath till 300 bath ;) Trevlig kväll ! Kram! :)

2009-12-06 @ 18:39:28
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lena Helmersson

Sawadee, igen.

Härligt med ny butik i Kata. Jag undrar var i Kata ligger den, vid Kata beach eller i Kata center mot Karon, med tanke på att jag och familjen snart befinner oss där...? Blir så inspirerad av att nu följa dig i Thailand, får sådan längtan dit. Har precis varit ute på joggtur med tanke på bikini och beach-kläder snart ska på...



Mys på i värmen - här småregnar det och är allmänt grått.

Kram,

Lena H, Uppsala

2009-12-06 @ 18:51:41
Postat av: Elin Gustafsson

Vet inte om du varit där, men det finns en butik i Kata centre som säljer HugoBoss, Peak osv. Den ägs av en svensk man som heter Mats. Jättefina kläder till kanonpriser!

KRAM i värmen!

2009-12-06 @ 19:25:22
Postat av: hegemk

heisann girls...;)

det ser så herlig ut med sol og sommer...:)



jeg prøvde å se etter hvordan jeg kunne vinne gutteklærne....guttene mine arver av hverandre og er helt fornøyde med det...men litt nytt blir jo mammaen veldig glad for....;)



kos dere videre

mvh mor til tre (gutter)

2009-12-07 @ 20:14:17
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Ah, Harpers, alskar deras magazin. Sjalv far jag ju visserligen halla till godo med deras Middle-east edition, men den ar liksom "orginalet" helt underbart!

2009-12-08 @ 12:32:30
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: A

Som sagt, underbara bilder på bloggen din :)

2009-12-09 @ 19:53:49
URL: http://egentligatankar.blogspot.com
Postat av: Natalies Fotoblogg

hon ser alltid så underbart glad ut! :)

2009-12-10 @ 23:26:21
URL: http://nataliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91