Trevlig lördagkväll!


Vi lärde känna fina Anna & Co här på resorten för ca 2 år sedan (då vi bodde här i 6 mån) och eftersom vi inte mötts sedan då så var det extra kul att ses idag! 

Phuket kl.01.30, natt mot söndag.

Vilken trevlig dag vi har haft! :)  Efter härligt pool-häng, god lunch, soft stund på verandan hos mamma & Hans, besök hos Öje & Berit ( trevliga grannar som kommer från Luleå ) där jag blev bjuden på årets första lussekatt ! (suuuuper GOTT!!) och en skön dusch så toppade vi dagen med en riktigt trevlig middag i poolbaren tillsammans med mamma + Hans, Harald & Bente +  Anna & Co som precis kommit ner.


Kidsen har haft riktigt KUL ! På dagen pool-lek och i kväll massor med bus.  (Tusen TACK för idag Anna, Per & de små prinsarna! Vi gleder oss till fler trevliga stunder ! :)

Det har verkligen strömmat in gäster till resorten senaste dagarna och innan jultomten knackar på dörren så kommer det många fler. Det känns som vi som bor här är en enda stor "familj".  Du kan föresten kolla in vår resort
HÄR.

Hoppas att du också har haft (och har!) en trevlig dag och att du myser ordentligt i kväll! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra J

Hej AnnaStina

Meeeen va snygg du var idag då !!! ;-P Jätte söt i din fina bränna, och du klär väldigt bra i den aprikosa klänningen (?), tror jag att det är i varje fall :-)



Ha en fortsatt fin semester och sköt om er! // Kramar Sandra J

2009-12-12 @ 20:20:26
Postat av: Anna Larsson

hej igen!

när du skrev att kläderna var i one size, vad hade du räknat det som? hoppas du hänger vad jag menar



kram

2009-12-12 @ 20:36:20
Postat av: Lisa

Hej! Ni verkar ha det så mysigt därnere. Thailand är mitt paradis med. En sak jag undrar bara, bor ni på resort? Trodde att ni hade ett eget ställe. Eller har jag inte hängt med.



Jag och min familj (sambo och två små flickor) ska åka till thailand och funderar på att antingen boka charter eller flyga reguljärt och hitta boende separat. Vad skulle du rekommendera? Och har du några bra tips på uthyrningslägenheter?



Tacksam för svar.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91