Sov gott!


Kvällens: klänning/kjole shoppad på Surin Plaza.

Phuket kl.01.00 natt mot julafton.

Vi drog in till Patong tillsammans med mamma & Hans + Berit & Öje  i em och då passade vi bl.a. på att äta super goda tapas till middag på
JoesDownstairs . Joe´s i Patong är ett av mina favorit hak !


Vackert ställe med underbar utsikt. Missa inte denna pärla om du ska till Phuket!

Det är dags för sängen nu så att jag är pigg då tomten knackar på imorgon. TACK för idag och god natt mina vänner, när vi ses igen imorgon så är det en av årets mest kända dagar.... visst blir det kul!?! :)

Sov så gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Irene



God Jul du otroligt inspirerande A-S. Har skottat snö för första gången i mitt liv idag ( levt på Tenerife i 6 år, och Thailand förra året):)

Bortskämd ;)



Njut morgondagen, och här i Hjo har jag gjort klart min Jansson och skinkan är griljerad.



GOD JUL A-S,JOHANNA OCH JIG ;)

Postat av: Miss A

klart det blir kul (man får ju julbord!)

2009-12-23 @ 21:27:57
URL: http://misscrazyglow.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vad mysigt, god jul!! :)



ny dansvideo: http://www.youtube.com/watch?v=S1FUMVP-9QM

2009-12-23 @ 22:43:42
Postat av: Deno

flottigt:) god jul <3



Ny dansvideo:

http://www.youtube.com/watch?v=S1FUMVP-9QM

2009-12-24 @ 01:04:42
URL: http://cwalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktig god jul Anna Stina! Kos dere masse, klem Heidi:-)

2009-12-24 @ 09:33:34
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

En RIKTIGT GOD JUL vill jag önska dig och din fina familj. Jag hoppas att ni får en riktigt härlig dag och att fina Johanna får en massa roliga julklappar. Ha en underbar dag. STOR kram Lotta med familj

2009-12-24 @ 09:49:21
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Lena Helmersson

GOD JUL!!!

Från ett vitt, vintrigt Uppsala önskar jag dig och familjen den godaste och mysigaste jul. Jag kan tänka mig att det blir några vackert inslagna julklappar... Det blir det här i alla fall, men först efter Kalle Anka och julmat.



Njut av lite sol,bad och värme med och rå om dina nära och kära.



Julkramar,

Lena i Uppsala

2009-12-24 @ 11:00:16
Postat av: Caroline

Aah, Joe's Downstairs - fantastiskt trevligt ställe! Bättre än Ban Rim Paa som ligger bredvid. Har Ni provat White Room ett stycke längre bort mot Kalim?

2009-12-26 @ 10:42:50
Postat av: Malin

Hej



Först: vilken härligt inspirerande blogg du har. Jag rycks med i ditt leverna och din energi smittar av sig.

Sen: Vi ska ta med oss våra snart 5 åringa tvillingar och åka till Thailand under 1 månad i februari. Det ska bli helt fantastiskt!!! Din blogg har varit en stor guide för oss och vi har fått många tips om vart vi ska bada och vad vi ska hitta på. TUSEN TACK för att du delar med dig!!



Nu undrar jag om du har några bra tips på boende, vi tänkte lägga ca 400 kr/natt. Och sen undrar jag också lite hur priserna är på den magnifika restaurang du tipsade om, den ser ju för ljuvlig ut!!!



Ha det så bra, och tack än en gång för härlig inspiration!



Ha det så bra!



Vänliga hälsningar



Malin

2009-12-26 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91