Kata Noi beach.


Min dagens på KataNoi Beach: klänning/kjole från BikBok, bikini (shoppad på bazaar har i Phuket), flip-flops från Havaianas (thanx Camilla!), solbriller Gucci och solcreme PizBuin.

Phuket kl.01.20, natt mot onsdag.

Jag vet inte hur jag lyckas? men nu sitter jag här igen och bloggar "mitt-i-natten". Hopplöst ;)  Minns att jag tänkte att det var perfekt att Johanna somnade i så bra tid idag = jag kunde blogga, tvätta, checka eventuell utflykt, checka mejl (hjälp! jag har 410 (!) olästa mejl i min inbox. FÖRLÅT alla ni som mejlat som jag inte svarat, jag jobbar på saken !) etc och sedan lägga mig senast kl.24 men först skulle jag bara chilla lite.... och ja, självklart somnade jag typ 1 min senare.

Hur som helst: vi har haft en alldelens UNDERBAR dag som sett ut så här:


Jag älskar lugnet på KataNoi beach. Fotade Johanna som var ute på prommis från solstolen och som ni ser så var det inte så många hon behövde trängas med :) 


Beach-lek.


Johanna gick och satte ner sin sko i fotspåren från en som just gått förbi. Den här "leken" fungerade perfekt fram till att en stor våg kom och sköljde bort spåren... :)


Vi har badat hur mycket som helst idag.


Vi lunchade på vackra
KatathaniResort och det blev ett kärt återseende av personalen. Johanna fick massor med pussar & kramar !  (första gången jag bodde på Katathani var Johanna i min mage, andra gången vi bodde där var hon 9 månader och sedaste åren har vi besökt stället fler gånger).

Kata Noi beach är en av mina absoluta favorit beacher här i Phuket och det var fantastiskt att vara tillbaka där idag! Jag & Johanna har stor kost oss :) 

P.S den här tiden för exak 1 vecka sedan satt vi på flyget mot Thailand. Helt galet vad F O R T vår 1:a vecka har gått ! TUR vi har 3 veckor kvar .


Kommentarer
Postat av: Nanna

Ser helt fantastisk ut! Her er det grått og trist mens vi venter på Obama....

Fortsatt fantastisk ferie!

klem Nanna

2009-12-08 @ 19:58:11
Postat av: Wojtan ♥

Hej



Det är extra kul att läsa din blogg nu från Thailand! Jag är så grymt avis på er.

Vi bodde på Katathani Resort för 4 år sedan och det var fantastiskt.

Vi hittade en väldigt trevligt restauarang i närheten, tror det var mellan Karon och Kata. Den hette "On the rocks". Kanske något för er att testa!



Kram Åsa

Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Åh vad jag gillar att läsa om era dagar...särskillt nu när det är så kallt här hemma. Din blogg är dagens höjdpunkt!

kram

2009-12-09 @ 01:44:49
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91