Johannas julkalender.


Det är riktigt billigt med gavepapir & band här i Thailand. Jag trodde att bandet kostade 60bath per meter, men det visade sig vara per rulle (!). De orkideer ni ser på bilden är också galet billiga: 40bath / styck.

Phuket kl.22.15, tisdag kväll.

I år har jag verkligen "slarvat" med Johannas kalender så det är först nyss som jag fått upp paketen. Bättre sent än aldrig ;)  Den söta kalendern kommer från Maileg och jag shoppade den hos
Propello.  JIG trodde att jag skojade då jag sa att den skulle få följa med till Phuket (eftersom den är i största laget...) men nejdå, sånt skojar jag inte om, så här hänger den nu (sedan en bra stund tillbaka) och förgyller vårt hem.


Det är fint att mixa & matcha papir & band på paketen...  och som ni ser så var Johanna ivrig till tusen på att få öppna dem ;)


En nyvaken tjej öppnar paket...

Jag kom precis på att jag köpt med mig en flax ( i Sverige: Triss ) julkalender som jag inte skrapat! bäst jag gör det nu på en gång :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni ser ut att ha en fin våning i Thailand. Skulle vara kul om du gjorde ett homerepotage i bloggen!! God jul och gott nytt år!! Tack för en underbar blogg!

2009-12-22 @ 23:36:55
Postat av: MELINA

haha cool! ;D

Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Nej du, vissa saker skojar man verkligen inte om, karlar har lite svårt att förstå det bara ;)

Kalendern är verkligen urfin! Nästa år blir ska det bli 2 kalendrar här hemma (tipsa gärna om en "pojkig" om du ser någon). Tänkte försöka vara duktig och fynda småsaker under året också. Tanken är ju god, vi får väl se hur det går med det. Kram

2009-12-24 @ 09:58:12
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91