Happy onsdag!


Phuket flygplats runt kl. 10 på morgon.

Phuket kl.16.40 onsdag em. Sol och just nu +34 grader i skuggan.

Happy  onsdag mina vänner!
Idag kickade min dag igång redan kl.07.15 av att JIG smsade att han landat i Bangkok och var på väg till flyget som skulle ta honom till Phuket och viken himla TUR att han skickade det där smset för min väckning på mobilen hade inte fungerat så om inte han väckt mig så hade vi missat möjligheten att möta upp honom på flygplatsen.


Johanna gick för guldskor idag (från H&M).

Det tar ca 1 time från oss upp till the airport och jag väckte Johanna precis innan taxin kom kl. 08. JIG hade inte alls räknat med att vi skulle möta upp honom så gissa om han blev glad då han såg sina girls stå och vinka då han ankom ! :)  och vi blev så klart också glada !


Elin har visat sig ute med barnen utan sin ring... Jag skickar miljoner varma omtäksamma tankar till henne. Tror du hon stannar eller går?

Vi har haft en soft pooldag på resorten (stoppade och handlade på vägen hem så var inte hemma förren typ 12.30) och i skrivande stund leker Johanna inne i ac´n (detta känns som varmaste dagen hittills?) och jag njuter eftermiddags solen  ute på verandan.

Önskar dig en FANTASTISK dag och jag hoppas att du vaknat GLAD idag ! :) 

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej A-S!



låter som om ni har det helt underbart! undrar bara om jag har missat vinnaren i nordljus tävlingen? eller det är på gång..?



hoppas ni får det bra alla 3!

god jul, önskar Johanna

2009-12-16 @ 11:04:52
Postat av: Stina

Jag tror hon stannar men hon borde gå, jag haade redan varit lååång därifrån.



Hela historien är ett enda stort bevis för att pengar inte kan köpa lycka tycker jag.

2009-12-16 @ 11:10:49
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vad roligt att ni äntligen är samlade och vad gulligt av att er att möta honom på flygplatsen! Gissar att Johanna är mycket nöjd nu. Hoppas ni får en underbar dag allihop. Kram, Lotta

Postat av: Stina

Ni verkar ha det riktigt underbart skönt. Här har vi ac ute som heter duga ; ) -19 grader så vi håller oss nog inne idag. Kramar från Luleå

2009-12-16 @ 11:26:21
Postat av: Fredrik Frisören

Ser så härligt ut med sommar ;)

2009-12-16 @ 11:58:41
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kose dere masse hele familien:) Koselig å overraske noen man er glad i.



Jeg tror fint man kan tilgi utroskap. Hvis man om sider klarer å glemme i tillegg er det håp for et forhold. Nå vet jo ikke vi hva som egentlig har skjedd, og jeg er glad jeg slipper å få brettet ut livet mitt over hele verden.



Stor klem fra

C

2009-12-16 @ 12:14:41
Postat av: Åsa

Å så mysigt... hela familjen samlad i THAILAND... nej jag är inte avundsjuk :)

Jag hoppas att Elin lämnar Tiger...han har inte haft 1 han har haft minst 10 olika "affärer"... Hade det varit jag skulle det inte dröja länge förrän karln såg bakljusen på min bil.



Njut nu hela familjen..och jag önskar er en God Jul & Gott Nytt År!

2009-12-16 @ 12:24:25
Postat av: Sandra

Jag tror definitivt att hon lämnar honom, hon får ju skämmas ögonen ur sig annars. Att vara otrogen med EN person kanske kanske kan förlåtas MEN så många (även om alla inte lär ha legat med honom) visar på noll respekt för henne så där går hon nog. Hon är utskämd av det kräket.

2009-12-16 @ 12:40:03
Postat av: Lisa

Jag håller med övriga. Även om man kanske försöker någon extra gång när man har barn så är det inte EN gång han varit otrogen och inte med EN älskarinna utan flera flera stycken. Där faller det totalt tycker jag. Tänk va skenet kan bedra, såg inte dom ut som världens lyckligatse par? Usch, så hemskt och tragiskt.

2009-12-16 @ 12:40:56
URL: http://minaminis.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

åå jag ryser när jag läser idag. ååå sådana möten är allt extra rolig. ha en skön semester tillsamans

2009-12-16 @ 12:54:37
Postat av: tallica

jäklar va söt din dotter är!

2009-12-16 @ 13:27:26
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Guri

Heldige JIG, tenker han synes det var koselig å bli møtt av jentene sine.

Klem Guri

2009-12-16 @ 16:57:16
Postat av: sofie

Bara 8 dagar kvar till min Thailandsresa, och när jag ser dina soliga och varma bilder längtar jag ännu mer!



Tycker också att Elin ska lämna Mr. Woods, en gång kan man möjligtvis förlåta med 10 olika och flera 100 ggr? Nej för hennes skull hoppas jag att hon lämnar!



Ha det bra!

2009-12-16 @ 17:05:46
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anna

Elin borde lämna honom! Pinsamt om hon stannar...som sagt EN älskarinnna men 10-tal? Håller med Sandras kommentar helt och fullt.

Åh, vad mysigt att ni är tillsammans hela familjen :) Helt overkligt att se er med tunna sommar tunikor nu när vi har snö! Kraaam

2009-12-16 @ 18:13:49
Postat av: Lena Helmersson

Hej på er värmen!

Skönt att ha alla nära och kära på plats, kan jag tänka!!! Ni ser såååå härliga ut. Jag kan bara meddela att här hemma i Uppsala har vi just nu -7 grader och masssssor med snö! Barnen leker i snön och åker stjärtlapp och tefat, men vi alla längtar till sol- och badparadiset där ni är.

Njut av sol, bad och familj - ni verkar ha toppen. Apropå din tidigare fråga vad gäller inredning - skulle inte en spegel passa bra eller en härlig canvasbild på er prinsessa på stranden...



Ha det gott.

Kram från ett vintrigt Uppsala,

Lena

2009-12-16 @ 18:40:54
Postat av: Elisabeth

Takk for alle reisebrevene du sender oss!

Thailand virker å være rene paradiset. Ønsker dere alle en riktig god juleferie, koselig å ha sine nære og kjære rundt seg!



Jeg synes Elin burde forlate Tiger. Han har jo vært utro med flere ulike damer i årevis. Stygt gjort av ham. Man kan ikke få i pose og sekk.

Trist historie, de som hadde alle forutsetninger til å få til et solid og godt ekteskap...

End of story, spør du meg.

2009-12-16 @ 18:51:39
Postat av: Charlotte

Härliga bilder från Thailand!



En sak jag reagerar på är att alla skriver att Elin ska lämna Tiger...det tycker iofs jag med då han verkar helt oförbätterlig och uppenbarligen inte alls värderar den familj han har MEN det jag inte förstår är att flera skriver att om hon inte gör det "får hon skämmas" eller "att hon är pinsam annars" och liknande- ELIN HAR INGET ATT SKÄMMAS FÖR! Hon har inte gjort ett enda fel (som vi vet om), om hon stannar och kämpar för sin familj så är det inget pinsamt eller fel i det... Det är Tiger som ska skämmas, att en man är otrogen mot en är inget man själv ska skämmas över, att säga att Elin ska skämmas är ju som att lägga en liten del av skulden på henne...

2009-12-16 @ 19:52:07
Postat av: martina

Jag tror att hon lämnar honom. Jag hoppas det. Han förtjänar inte en ny chans efter allt han gjort. Han har svikit hela familjen.

2009-12-17 @ 08:40:29
URL: http://cremedelacreme.blogg.se/
Postat av: Em

Jag hoppas också att hon lämnar honom. Har varit där själv en gång. Visst kan man förlåta, men aldrig glömma. Det blir aldrig lika bra igen efter en sådan historia. Tyvärr. Extra jobbigt när de har såpass små barn.



Ha det bra i solen!

2009-12-18 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91