Happy fabulous fredag!


Dagens tänkvärda.

Phuket kl. 23.40, fredag kväll.

Mina kära vanner ! F Ö R L Å T min frånvaro idag.  Vissa dagar är helt enkelt inte som andra...och mitt hjärta somnade för ca 10 min sedan så ni kan ju räkna ut hur övertrött hon varit senaste timmarna... (tids-skillnaden på 6 tim märks lite)   Men ! då jag känner mig sliten och tom på energi så är bloggen min vitamin så nu ska här bloggas !!!!

Men först av allt ska jag ta fram ett fat med färsk frukt (melon & ananas), hälla upp ett glas cava, n j u t a lugnet och påminna mig om att det faktiskt är FREDAG idag ! Lovely ! :)


Vad tror ni föresten om den senaste veckans snackis ang.  Elin & Tiger? Mycket väsen för ingenting? eller ?

Önskar dig en riktigt festlig kväll ! och hoppas att din dag är fantastisk !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna-Stina,



Hoppas att du får N J U T A ordentligt ikväll!!



KRAM Jessica E

2009-12-04 @ 18:05:31
Postat av: Jonas

Tack söte för julkortet! Du är först å fick så klart en plats i bloggen.



♥Kärlek♥

Postat av: K

Hej, skönt att du börjar blogga igen så man har något upplyftande att läsa.

Allt för många bloggar är förbannat innehållslösa och trista. Finns bara ett fåtal vettiga kvar.

2009-12-04 @ 18:10:33
Postat av: Anonym

K.... BLOGG.. upplyftande ???med innehåll och rolig..JA-A nå inte kan det vara denna blogg,som är totalt nonsens..inget vettigt,bara om den självuppfyllda i sina trasiga byxor...glamor..utan NÅGOT som helst mening...bara ytligt..saker,saker..mera,mera !!!

2009-12-04 @ 18:39:31
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

åh det lät underbart gott med frukt och cava! Ang elin och tiger så tror jag tyvärr på utrycket ingen rök utan eld..=( Men man kan ju alltid hoppas på det bästa!

ha det undrebart och njut lite för mig med=)

Erica i östersund

2009-12-04 @ 18:42:08
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: modellmini ♥

Hej!



Det är klart att det måste ha hänt ngt mellan Elin & Tiger med tanke på att Tiger offentligt har skrivit på sin hemsida att han faktiskt har "skadat" sin egen familj. Men det ångrar han nog bittert! Han har ju TVÅ små barn hemma dessutom.........!



KRAM modellmini

2009-12-04 @ 18:44:34
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: Evalill

Heldig dere som er i varmen! Kos dere masse. Tiger og Elin saken er vel bare trist, utroskap er vondt for den uskyldige parten, og enda verre er det vel at det spres i offentlighetens lys.

Evalill x

2009-12-04 @ 18:45:15
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för alla trevliga kommentarer ! :) och till den otrevliga: hoppas vi inte ses igen !



Jag visste inte att Tiger uttalat sig i saken. Hmm.. ja, då är det nog tyvärr som Erica skriver "ingen rök utan eld"... Hoppas ordnar sig till det bästa för dem !



HAPPY weekend ! Kramar ! :)

2009-12-04 @ 19:07:04
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hei!

Kos deg masse på tur! Når trekker du armbåndkonkuransen? Jeg har SÅ god følelse for at jeg vinner:) Hi hi hi!

Nyt cava og hvert minutt på ferie!

2009-12-04 @ 19:07:25
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för alla trevliga kommentarer ! :) och till den otrevliga: hoppas vi inte ses igen !



Jag visste inte att Tiger uttalat sig i saken. Hmm.. ja, då är det nog tyvärr som Erica skriver "ingen rök utan eld"... Hoppas ordnar sig till det bästa för dem !



HAPPY weekend ! Kramar ! :)

2009-12-04 @ 19:08:16
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Nilla

NJUUUT nu Anna-Stina.

Om 7 veckor är jag också där :) och gissa om vi längtar.

Om den tråkmåns som inte verkar ha något eget liv, utan måste skriva skit hos andra, så låt det bara rinna av dig, men med din positiva sida, så tror jag inte det är några som helst problem :)

Må så gott.

KRAAAM!!!

2009-12-04 @ 19:21:46
URL: http://frutteline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Har man inte råd/tid att åka iväg själv så är det alltid kul att kika in hos er och följa med er tahilandsvardag! ;o)



Ang Tiger och Elin så hoppas jag verkligen att hon lämnar honom för han verkar vara en riktig överklassmansgris som tror att han kan göra som han vill och sen köpa sig fri. Otrogna svin är det värsta jag vet!



Jaja, ska inte pajja fredagen med att tänka på det!

Ha det gött!

2009-12-04 @ 21:10:13
URL: http://calorin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med Caroline!



Otrohet är det väääärsta som finns! ( Och att det dessutom verkar ha pågått i ett par år (!) och med flera... )



Jag hoppas verkligen att det är som det påstås, att Elin jagade honom med golfklubban!



Jag säger som Jesper parnevik: Hoppas hon tar drivern nästa gång!



För övrigt: Tack för en underbar blogg!!!

2009-12-04 @ 21:17:58
Postat av: Hilde

Vil ikke akkurat kalle utroskap for ingenting. Trodde virkelig bedre om han, men det er vel slik det er i Hollywood :)

2009-12-06 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91