Glad tisdag!


Dagens tänkvärda.

Hej alla härliga! Jag sitter helt nyvaken efter en nap i solstolen (la mig på verandan för att läsa...) och njuter nu sooolen ute på verandan. Johanna sover fortfarande inne i ac´n trött efter en LOVELY dag på beachen.

Ska lasta ner bilderna från vår dag nu och hoppa i duschen för idag är planen att ta den där turen till Phuket Town :)

GLAD tisdag mina vänner ! Idag är vi snälla mot varandra (inga fler elaka kommentarer tack!) och kramas lite extra tycker jag !

KrAmAR! ♥

Kommentarer
Postat av: astrid

Kjempestor juleklem til din prinsesse og deg, kos dere i solen!!!Har sendt deg en mail,men tror ikke du har lest den!astrid

2009-12-08 @ 10:39:18
Postat av: Mikaela

Godmorgon Anna Stina! Så kul att du tittade in hos mig och TACK för din fina kommentar. Ja Liams "rum" har verkligen varit en dröm att få ordna med och du kanske ser ett eller två ting som jag inspirerats av från Johannas helt underbara rum. Hoppas nu ni får en härlig dag och här i ett grått Sverige väntar vi med spänning på lite uppdatering. Kramar Mikaela!

Postat av: maria

Hej Anna-Stina.

Jag håller med dig, inga fler elaka kommentarer, man blir faktiskt ledsen över att se att det finns folk som njuter av att trycka ner..

MEN som sagt, bara Avundsjuka! Stackars dem som lider av det får man tänka!!

Det är härligt att få följa med på eran resa, njut av att bara vara och mysa med Johanna..

stora kramar från ett grått Luleå

2009-12-08 @ 11:07:15
Postat av: Helena

Hejsan,



Vad blev resultatet i Nordljus-tävlingen? Har du glömt bort den..? :-)



2009-12-08 @ 11:12:09
Postat av: fru Svensson

Hej Anna-Stina

Jag m fam kommer på fred till Chalong (D8) och tänkte bara fråga om du vill att jag ska köpa med mig något "svenskt".

Godis,Magasin eller välling kanske.

Ha en underbar dag.

2009-12-08 @ 11:17:15
Postat av: Pethra i Göteborg

Glad tisdag på er också!



Helt underbart att se alla härliga bilder du delar med dig av, man flyr mentalt ner till värmen. :o)

2009-12-08 @ 11:19:48
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Skickar en jättekram från en grådisigt Halmstad. Här är vi glada och utvilade och jag lyssnar på härlig julmusik och barnskratt, underbart. Kram

2009-12-08 @ 11:20:53
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Elin

Hei du,fantastiske dame...

Det første jeg gjør hver morgen,er å lese din blogg.Jeg er en voksen dame på 57 år, men alikevel er din blogg av STOR interresse både når det gjelder Johanna (jeg har barnebarn,pike på 2 1/2 år),interiør og mote.Og så elsker jeg Daisy butikken.Fått mange gode hint fra deg.

Det er synd at du får så mange ekle bemerkninger."Bit igjen"Vi mennesker er så rare.Trøst deg med at 99% elsker din blogg og du er sikkert en KJEMPE mamma og kone.

Ønsker deg en fantastisk god jul med din familie i Phuket.

2009-12-08 @ 12:28:36
Postat av: Elin

Hei du,fantastiske dame...

Det første jeg gjør hver morgen,er å lese din blogg.Jeg er en voksen dame på 57 år, men alikevel er din blogg av STOR interresse både når det gjelder Johanna (jeg har barnebarn,pike på 2 1/2 år),interiør og mote.Og så elsker jeg Daisy butikken.Fått mange gode hint fra deg.

Det er synd at du får så mange ekle bemerkninger."Bit igjen"Vi mennesker er så rare.Trøst deg med at 99% elsker din blogg og du er sikkert en KJEMPE mamma og kone.

Ønsker deg en fantastisk god jul med din familie i Phuket.

2009-12-08 @ 12:30:24
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Jag får också en del elaka kommentarer då jag liksom du försöker ha en possitiv feeling i bloggen, många verkar bli sura över att man är lycklig men vi får försöka tänka att det säger mer om dem än om oss. You go girl!!!



/Erica från östersund

2009-12-08 @ 17:36:11
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Emma

Hej,

hoppas ni har det helt fantastiskt i Thailand, det verkar ju som att ni har det och det är ju svårt att misslyckas! Jag tänkte fråga var du hittar dina fina tänkvärda bilder, med © blue?

2009-12-10 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91