Dagens taxfree-shopping-tips!


Dagens tips: Boss Orange.

Snacka om otippat att jag skulle gå och köpa mig en parfym som...

1. kommer från Boss (för mig är Boss = herre)
2. inte har en snygg glammig förpackning (ja, jag tycker att parfymen ska bo i en snygg flaska och denna är ju riktigt f u l ).

Men ! då jag testade Boss Orange på flygplatsen så var det kärlek vid första sniffen :)

Och en sak är säker, jag hade inte ens testat den om det inte vore för att jag blev nyfiken på den p.g.a. den snygga annonskampanjen med Sienna Miller (och det lilla doftprov som satt fast i ett magasin...).


Bild från då annonskampanjen fotograferades.  Sienna inspirerar mig till att tatuera en stjärna....


Världens BÄSTA solcreme tilll barn: Clarins spf 30 ! Jag har använt denna creme till Johanna sedan första gången hon besökte Thailand (9 mån gammal) och hon har aldrig brännt sig. Så den kan jag varmt rekommendera. Själv har jag Piz Buin som favorit och eftersom den inte går att köpa i Phuket så shoppar jag på Gardemoen.

Nu är det en vacker solnedgång här i Phuket. Life is gooood ! :)


Kommentarer
Postat av: astrid

ha en fin fin ferie,jeg skal til Talin neste helg med jobben på julebord,deilig. klem astrid

2009-12-03 @ 12:31:31
Postat av: Pethra i Göteborg

Du får ursäkta mig A-S men det var då mig en fruktansvärd flaska men är egentligen inte förvånad för de har aldrig snygg design på sina flaskor, tråkigt för deras parfymer luktar oftast underbart gott.



Hoppas ni har haft en härlig dag i solen!?!

2009-12-03 @ 12:32:08
Postat av: Juni

hei Johanna. Her hjemme i Oslo er alt bra bra, idag er vi på krybbevandring med barnehagen. På tirsdag var det julefrokost med mamma/pappa i barnehagen og det var veldig koselig med julesanger og alt. Både Sissel, Bente og Tine var der, sammen med mange mammaer/pappaer. Det eneste jeg savnet var deg, så jeg spurte mammaen min om hvor du var? Kos deg masse! Stor klem til Johanna fra Juni :-)

2009-12-03 @ 12:55:31
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken härlig dag ni verkar ha haft, lite kontrast mot kalla norden!

Den där parfymen blev jag nyfiken på nu, har läst fler bloggare som köpt den (tror det var Gynning). Jag hade annars tänkt mig Marc Jacobs Daisy, men vi får väl se.

Ha en underbar fredag (IGEN!) när ni vaknar när vi sover. Kramar, Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91