You make me very happy !


Tack, tack, tack....

Jag läste precis igenom en väldig massa kommentarer jag fått och jag blir verkligen berörd av alla fina ord. TUSEN MILJONER TACK alla underbara för att ni tar er tid att skriva till mig ! Ni PEPPAR mig i mitt bloggande och inspirerar mig till nya inlägg !! :-)

Och TACK för alla feedback ang. visningarna i Köpenhamn! Jag kommer att starta dagen med att gå på Hunky Dory, sen ska jag göra mitt yttersta för att hinna med : Bruuns Bazaar, Designers Remix (prio !!), Munthe Plus Simonsen och jag kommer att avsluta dagen med att gå på Mads Nørgaard kl. 23 som dessutom bjuder på lite party så ja, jag tror det blir en FABULOUS torsdag på mig ! :-)

Puss & kram till er alla. I love you !! ♥

Kommentarer
Postat av: Wenche

Så koselig<3

2009-08-06 @ 10:14:03
Postat av: Sara L

vacker blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91