Visning: Designers Remix kl.19.00 torsdag. Strandveien.


Efter 10 min i taxi kom jag fram hit och jag fick gå över bron du ser bakom mig för att komma fram till visningen.

Designers Remix visningen var ute på en BEACH !  och det passade helt PERFEKT i det vackra sommarvädret :-)


Ser ni min skugga? Ha, ha ;-)


Nästan varje outfit var stylad med orkideer.  ("Very Thailand" ;-)


Det är mycket svart till s/s och skinn + nitar/nagler fortsätter...


Vi ska fortsätta att ha en skulder bar nästa sommar också.


Det står mitt namn på denna , den är väldigt "AnnaStina" ;-)


Snygg !


Axlarna ska vara markerade, gärna med puff! Denna outfit liker jag !


Där sitter ju Mr.Høyer:  Ørnulf. Han äger alla Høyer butikerna och har agenturen på bl.a. By Malene Birger i Norge.


Den enda färg som Remix visade var denna.

Jag blev tyvärr inte så imponerad över visningen... tyckte att den var OK.  När visningen var slut så skyndade jag till en taxi och åkte iväg till nästa visning som var Munthe Plus Simonsen. Alla visningar var nästan 1 time försenade vilket gjorde att jag hann med alla, annars hade det inte gått...


Kommentarer
Postat av: barnshoppingbloggen //Anna - mode & shopping för barn!

Snygga kläder & vilket väder ni har! Jag är så nyfiken på hur visningarna på CIFFkids varit, du vet inget om dem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91