Today I love...


 Hur coolt är det inte att köra belte + stor sjal till denna klänning? Love it! P.S nu förstår jag var Munthe plus Simonsen hämtat inspiration till sin visning ifrån ;-)  (på deras show i Cph gick också alla modeller med kaffekopp + solbriller).

Jag har gått och kärat ner mig i Dsquared´s a/w kollektion. MY GOD ! så coolt stylade alla outfits är. Dessa bilder INSPIRERAR mig i mitt jobb idag och jag kryddar catwalken med den
HÄR riktigt bra låten som får mig att vilja gå ut och dansa ;-)


Tror jag ska lufta mina army byxor från Fornarina en dag snart. De är nog typ 7 år gamla men still going strong ;-)  Jag ser gärna ut så här en dag i höst ! hur snyggt som helst.


En stor SJAL gör verkligen det lilla extra till en outfit och den värmer skönt i höstrusket.


Jeansjackan fungerar utmärkt hela hösten om du matchar den med en väst !

Kom på att jag inte visat er vad jag shoppade då jag var iväg på modemässan... kanske ni vill se? Ska fixa bilder så att jag kan visa er imorgon :-) (för ni trodde väl inte att jag var i Köpenhamn utan att shoppa mig nåt ? nej, tänkte väl det ;-)

P.S alla bilder kommer från style.com, en sida jag tittar in på varje dag.


Kommentarer
Postat av: camilla

Helt enig;) Super cool styling på bildene. Veldig bra arbeid du har gjort i Kamille Mor og barn;) Koser meg med bloggen din hver dag og bare nyyyter det jeg ser. Klem Klem

2009-08-26 @ 22:45:57
Postat av: caroline

Hej!

Vet du vad det är roligt att gå in på din blogg varje dag. Av en slump hittade jag hit när jag blev tipsad av min kompis och gå in och rösta i DUNIS duktävling före sommaren (det var inte ditt bidrag som hion tipsade om) men jag tyckte du hade så fint och sedan hittade jag till dig blogg och du ger mig så otroligt härliga tips och en underbar livsglädje -som jag i och för sig redan besitter -men det är härligt att hitta likasinnade!!! Du har även fått igång mitt insomnande klädinresse... då jag under några år drivit en inredningsbutik (nu såld) men då var det inte tal om att ha tid för sig själv och i mitt fall inte heller råd då det var ganska tufft!

Hursom helst härlig blogg och fast jag inte känner dig alls och egentligen borde man bli så engagerad i en blogg med en "okänd" person. Men det är jag!! :) Lycka till i fortsättningen och jag är grymt imponerad! ps. Du är ju så duktig att skriva varifrån alla kläder kommer, men blusen/tunikan den rosa som du hade på ett kalas för några dagar sedan då du fotade dig med en vänninna -var har du köpt den? Tack tack! Sena och tyvärr regniga hälsningar från Lotta S. i Stockholm

2009-08-26 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91