Johannas 3-års kalas!


HAPPY friends: Eivind, Emma, Josefine, Kjersti, Randi, jag och Kimm och om man tittar noga på bilden så tittar Ella fram i Eivinds knä, Sunniva döljer sig bak blommorna och Johanna bakom ljusstaken.

Jag ligger lite efter med bloggningen så nu kör jag på med bilder från Johannas 3-års kalas i söndags :)


Min vän Randi är unik på att göra vackra paket. Titta bara här! Johanna fick en hel påse fylld av "godsaker", och allt var så klart inslaget i Hello Kitty papper ;)  Den fina tyg "medaljen" med 3 på kommer från danska Rice.


Lek pågår ! Sunniva, Elsa och hennes mamma Emma också födelsedagsbarnet.


Efter lek var dag dags för mini-pizza + korv med lompe/brød. Mums!


... sen blev det mer LEK.


Randi och söta Linus.


Isfacklorna är alltid en given SUCCÉ!  (de finns att köpa på de flesta matbutikerna).


We love muffins !  De söta formarna med prinsessor på hittade jag hos Traktören.


THE END! Johanna kramar sina kompisar "Hej då!" ute i trappen och i handen håller hon påsen från FISKDAMMEN.


När kalaset var slut så fick mamma lite jobb ;)


Godaste tårtan kommer från BakerHansen. Min FAVORIT !!

TUSEN MILJONER TACK kära vänner för alla FINA presenter och för att ni kom och FIRADE Johannas dag! Vi är så GLADA över att vi har er !! Puss ! :)  (och till alla er som inte kunde komma: vi får ses en dag snart !)

SOLEN har gjort sin entré ute nu och jag ska strax köra iväg och fixa ärenden. Men först: nygräddade MUFFINS!

Tjingeling så länge !


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hei



Er helt fasinert over hvor flott den 3 års bursdagen var! Og de kakefatene dine er super fine og dekorative :)

Jeg lurer på hvilket merke det er, og hvor evt kan man kjøpe de?



Passer samtidig på å si at støvlett guiden i bladet kamille var stilig!



Ønsker dere en flott lørdag!

Klem

2009-08-29 @ 12:53:23
Postat av: mariann & emilie

Hei Anna-Stina. Wow for et kalas, du er bare superdyktig, og for et rom Johanna har. Har lest bloggen din lenge, men har ikke vært så flink på kommentarer. Vi møttes forresten for noen år siden på vorspiel hos Trine på Bislett, leeenge før Johanna og min lille prinsesse var i våre planer. Håper dere får en fantastisk lørdag.

Postat av: Eva

Heisann! For noen lekre muffins:) Hvis det en gang passer å legge ut oppskrift, blir jeg kjempeglad!

Hilsen Eva fra Troms.

2009-08-30 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91