Höstsnytt hos Daisy!


Jackorna från Parajumpers flyger ut ur butiken så vänta inte för länge... ;)

I fredags svängde jag förbi min FAVORIT butik
DAISY på Vinderen och de hade fått in SÅ mycket FINT!! Bl.a de ur-snygga jackor som jag & vackra Miriam provar på bilden. Jackorna är helt perfekta för oss girls som är ute mycket med barn och jag fick SÅ lust på den i svart...  :)

Idag tok-röjer jag här hemma och det är verkligen otroligt SKÖNT att få ordning & reda !  och Johanna tycker att det är så kul då jag städer för då hittar hon massor med saker att leka med = win/win för oss båda :)


Kommentarer
Postat av: modellmini ♥

Vad kostar jackan ???



KRAM modellmini - bloggen om barnmode ♥

Postat av: modellmini ♥

Hittade priset! 6500:- sek kostar den på nätet!

2009-08-30 @ 14:49:54
URL: http://modellmini.blogg.se/
Postat av: elin

Jeg har også vasket hele huset - og så sittet på verandaen med en god bok i timesvis. Deilig med indian summer :-)

2009-08-30 @ 17:32:43
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Mirva-

Den kostar mycket riktigt ca 6500. Önskar dig en fin söndag. Klem ! :)



elin-

Det låter underbart att sitta med en bok på verandan efter en städ-dag. KOS dig ! Klem ! :)

2009-08-30 @ 17:56:05
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: augusta

God kveld :)

Ble så glad når jeg så den jakken på bloggen din! Har tenkt på å bestille en over nettet selv, men er så usikker på str. Hvordan var de? Italienske str er vel kanskje litt mindre? håper du kan hjelpe meg, så jeg får bestillt en jakke snart ;O)

Ha en fin kveld

2009-08-30 @ 19:30:31
Postat av: Ann Kristin

Hvor bestiller dere jakken fra?

2009-09-01 @ 10:48:28
Postat av: Carin

Parajumpers jackorna är oslagbara, så himla sköna och varma :) Har en som har 2 år på nacken nu, så beställde en ny i fredags från en hemsida som hade några att välja mellan, och idag fick jag den skönheten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91