Hej soliga tisdag !


Dagens tänkvärda: välj att se saker från en positiv sida...

HURRA !!! Johannas förkylning igår var falskt alarm !  Jag har en pigg liten fröken här hemma som bygger lego och visst måste näsan torkas ibland men det är inte värre än så :-)  

Min tisdag bjuder på plock & foto och det är alltid lika KUL att gå runt och välja ut nya snygga outfits som Kamilles läsare ska få inspireras av. Just nu är det 3 parallella uppdrag som pågår så det är hektiska dagar fram till torsdag men sen ska jag vara ledig på fredag och bara fixa mys till min födelsedagsprinsessa. Det är det som är fördelen med att driva eget, att man kan planera sin tid själv och välja att jobba mycket ibland och mindre ibland :-) (med undantag av denna sommar då jag inte kunnat ta mig så mycket fri ;-)


Johanna IMPONERADE på Liseberg i söndags. Jag ska visa bilder från vår dag och då ska jag också avslöja vad hon åker på bilden (alldelens ensam utan mamma & pappa)  ;-)

Nu tycker jag att du ska klicka
HÄR och lyssna på en riktigt BRA låt (jag kör dem på repeat sedan igår ;-) och sen tycker jag att du ska NJUTA din dag till max ! Krydda den med något kul ! Som tex att shoppa dig ett nytt inspirerande magasin, här kommer några tips: (också får du så klart inte glömma Kamille om du bor i Norge ;-)

  
Engelska Vogue, australiensiska Vogue, engelska In Style, ELLE collections och norska ELLE.

CaRpE dIeM!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Nettisens

Hallå!



Tur att det var falskt alarm för Johanna. Så tråkigt när dom är hängiga och sjuka...



Sorry att jag tjatar men vet du var koftan i Kamille kommer ifrån?



Kram från Nettisens

Postat av: AnnaStina/ Gizmolina

Nettisen-

Jag tror att den kommer från Benetton. Ska checka ! Kram! :)

2009-08-18 @ 11:58:15
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: karin

wow,smågrodorna på liseberg,det va inte dåligt att åka den alldeles själv,killen brevid ser måttligt road ut,ha den bästa dagen....kraaam,föresten nu avslöjade jag ju vad det är hon åker innan du hann skriva det,sorry

2009-08-18 @ 12:51:11
Postat av: Susanne

Madonna är verkligen bra!



och jag gillar denna videon, stilren och snygg...



Själv skall jag läsa nya numret av Mama ikväll.



kram

2009-08-18 @ 16:43:18
URL: http://susannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91