Godmorgon söndag!


Karl Johan strax efter kl. 18.00 lördag kväll. Nytt försök till en "dagens" bild, det gick liiite bättre idag så vi närmar oss en helfigursbild ;-) Johannas klänning kommer från
HowtoKissaFrog och min från Blue (shoppad på Bolina).

Idag vaknade jag kl. 07 av att jag såg Johanna passera vardagsrummet (stua) och då låg jag där med linser, sminke, juicydressen och ont i nacken pga att jag legat så konstigt... Jag var verkligen helt slut igår efter att jag läst godnattsagan för hjärtat, det kändes som att jag kört DET träningspasset och det hade jag ju för OJ! vad jag bar många påsar igår, vi kom knappt fram i Bogstadveien och de som såg oss trodde nog att vi var ute på DEN shopping-rundan ;-)

Jag var så ledsen över att jag missade den stora Odd Molly visningen igår... men ingen idé att deppa sönder helgen, bättre att blicka framåt mot MODEMÄSSAN i Köpenhamn som jag reser till på torsdag och där händer det massor med kul saker, ni ska bl.a få "bli med" mig på HUNKY DORY´s visning ! :-)  (jag hade tänkt att titta på O.M visningen på nett igår men somnade ifrån alltihopa...)


Busig Johanna på väg för att titta på Musse Pigg (och jag höll tummarna för att han var på plats...)

Nu leker JIG och Johanna så jag ska passa på att blogga några inlägg. Hoppas att du vaknat i en skön säng utan smink på morgon för det är en skönare start på söndagen än min...

Oslo bjuder på ännu en SOLIG dag = LOVELY ! :-)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Philia

Vilka mysiga bilder fråm Karl Johan!!!



Ni ser såå somriga ut i era fina klänningar! Nu ska jag försöka leta fram en riktigt fin klänning i nån nettbutik till mig själv...

Ha en riktigt SKÖN Söndag!!! Kram Philia

Postat av: Anonym

Hei! Kan jeg spørre hva kjolen din fra Blue kostet? Veldig fin! Det var dere begge. :)



Ha en fin dag!

2009-08-02 @ 09:09:54
Postat av: AnnaStina/ Gizmolina

Philia -

TACK för din trevliga kommentar ! :) Hoppas att du hittar någon FIN klänning. Happy shopping ! och jag önskar dig en riktigt skön söndag ! Kram! :)



Anonym-

TACK för fina ord ! :) Klänningen kostade 1499nok. Happy söndag. Kram! :)

2009-08-02 @ 09:41:06
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91