Godmorgon från Oslo !


Denna vackra reklamposter hängde i Odd Mollys s/s monter.

Efter 3 otroligt INSPIRERANDE dagar i Köpenhamn är jag back-in-town igen :-) och förlåt min frånvaro igår, jag hade en "kose-dag" + resdag.  Jag ska visa er MASSOR med bilder från min fredag på mässan , bl.a. ska ni få se några godbitar ur Odd Mollys spring/summer kollektion som var den FINASTE jag någonsin sett från dem ! (ja, ÄNNU finare än höst/vinter, vilket är helt otroligt). Jag snackade med deras internationellt ansvarige och han sa att s/s kollektionen är den bästa de gjort ! och det kan jag som sagt bara hålla med om. I love it ! :-)

Nu ska jag morgonmysa med min lilla prinsessa också ska jag se på intervjun med Agnetha Sjödin på Nyhetsmorgon (kl.10.09) för det är alltid intressant att lyssna på de som plötsligt valt att gå helt nya vägar i livet.

Hoppas att du har en UNDERBAR weekend och jag önskar dig en riktigt SOFT och skön söndag! Återkommer snart med full-rapport från min fredag + lördag.

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Det ser jag fram emot

Postat av: Nicky



Ser verkligen fram emot bilderna från mässan!! :) Du måste haft jätteroligt!



Kram/Nicky

2009-08-09 @ 11:39:17
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: AnnaStina/ Gizmolina

Ja, jag har haft JÄTTE kul ! :) Kör super soft dag här hemma så jag återkommer snart. Kram! :)

2009-08-09 @ 12:30:38
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Carina

Velkommen hjem!! Gleder meg til å se flere bilder fra turen senere. Ha en strålende fin dag:)



C

2009-08-09 @ 12:36:23
URL: http://www.barneparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91