Fredag kl. 16.00: Karen by Simonsen


Karens stil var mycket mer "rocka" och speciell än Munthes och det mesta gick i svart..

Klockan 16.00 fredag eftermiddag var jag på showen till en av de 2 girls som startat och drivit märket Munthe plus Simosen. Tjejerna gick åt varsitt håll för ca 1 år sedan (eller det kanske är mer? 2 år?) och som ni vet så var jag på Munthe plus Simonsens visning på torsdag kvällen. Nu var det dags för Karen by Simonsen !

För att ni ska få samma fashion-show-feeling som jag hade i fredags så ska ni klicka
HÄR och lyssna på musiken på hög volym samtidigt som ni ser på bilderna. ENJOY !


Det var mycket svart & silver i kollektionen.


Jag älskar nitar och det var det både på skor och bälten..


The end. Längst fram i vitt: designern Karen. Hon fick stående applåder !

Som ni säkert förstår så var detta inte en visning helt i "Gizmolina-stil" ;-)  (eller jo!, det var den, när Miss.Gizmolina ska på party ;-)  MEN ! det var däremot visningen som jag var på senare på fredagskvällen, den som det var en äkta prinsessa på ! och den ska ni få se massor med pics ifrån imorgon så nu har ni något att se fram emot.


Ingen visning utan dryck... på Karens visning var det vodka i glasen.

När Karen by Simonsen showen var klar så hoppade jag in i en taxi och drog in till city och koste mig i butiker. Det ger minst lika mycket inspiration som att gå på mässa :-)


Kommentarer
Postat av: Anna i Sundsvall

Hej A-S!



TACK för att du delar med dig från mässan!



Din blogg är min absoluta favorit!!



Kram från Anna i Svall

2009-08-11 @ 08:21:31
Postat av: Eva

Jag instämmer verkligen!!!

Har åkt till modemässan nu två gånger om året de senaste 15 åren (började tidigt ;P) och halva inspirationen är ju bara att sitta och se på folk vad de har på sig och hur butikerna ser ut på de mysiga bakgatorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91