Ett par dagens & Yaya´s.

 
Min dagens: linne/singlett By Malene Birger, tunika Hunky Dory, jeans Zara, väska Accessorize, skor Nike och i handen Johanns nya fina ryggsäck med målarbok + pennor i (det har vi alltid med oss då vi går ut och äter). Min sjal är ni många som frågat efter, den kommer från danska
Erfurt och är en favvis (shoppade den i Köpenhamn).  Johanna har på sig bluse fra Franka, kjol från H&M och skor fra Naturino. Och ja, jag blundar ;-)

Efter en trevlig jobbdag och en liten kvällsnap (jag satte mig för att blogga runt kl.17.30 men somnade vid datorn så jag la mig en stund...) så gick hela familjen ut och åt GOD middag på vårt favorit ställe Yaya´s och idag var det ovanligt GOTT eftersom det var en stund sedan vi var där.


Vi inviger ny målarbok + nya pennor som Johanna fick i födelsedagspresent (Tack Sunniva!).

Personalen på Yaya´s är hur TREVLIG som helst och jag åt som vanligt nr. 22 (mitt tips! om du ska dit och äta) och till förrätt blev det scampi. Mums!


Jag & Johanna tog en tuk-tuk hem ;-)

Nu sover mitt hjärta = mamma kan blogga i lugn och ro. JIPPIE !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Gott med thai och skönt med en nap:-)

ha en underbar kväll.



Kram Camilla

2009-08-26 @ 21:54:16
Postat av: Kristina

Skjerfet ditt er bare nydelig. Vet du hvilke butikker i Norge som fører Erfurt?



Takk; du er en inspirasjonskilde!

2009-08-26 @ 21:55:37
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Kristina-

Tack snälla du! :) dina fina ord värmer. Erfurt selges i den nyöppnade butiken Zuzanna G (
www.zuzannag.no)i Oslo men jag har tyvärr inte sett min sjal där :( Men check på nett för erfurt.dk är ju även en nettbutikk ! Hoppas att du får tag i ett ! Klem ! :)

2009-08-26 @ 21:59:13
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ville bara säga hur fin jag tycker att du är även när du inte har ditt hår rullat =)



Tack för all fin inspiration du skänker.

Kram

2009-08-26 @ 22:16:04
URL: http://bomi.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Mikaela-

Tack så mycket för komplimangen! :) Men vet du, jag rullade håret idag på morgonen men lockarna hade åkt ut pga dagens mix av regn + varmt sommarväder ;) Önskar dig en fin kväll. Kram! :)

2009-08-26 @ 22:28:44
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91