En Barbie till Johanna & en Barbie till mamma..


Barbie designed by Tarina Tarantino. Den finns endast i en exklusiv upplaga med anledning av att Barbie firar 50 år i år.

På Magasin i Köpenhamn har de en underbar barnavdelning (högst upp i varuhuset) och där passade jag på att titta efter 3-års presenter till min lilla darling och vad fick jag plötsligt se? om inte denna FINA Barbie docka designad av Tarina Tarantino !  

 Jag fick lust att shoppa den till mig själv, och hade slagit till direkt om det inte vore för att den kostade 1250dk...  tänkte att det vore coolt att ha den i min walk-in-closet vid sidan om smyckestativen. Men så kom jag på att jag ju inte har någon walk-in-closet .... ännu.. ;-)

Nu är det årets sista "Lotta på Liseberg" (på svenska TV4). Jag blir GLAD av alla dessa allsångsprogram :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91