Dags för lördagsmys!


Så här såg Johanna ut då vi kom hem igår kväll vid ungefär samma tid. Ska lasta ner bilderna från idag nu så att ni får se dem sen :-)

Jag & Johanna har varit "på jobb" fram till kl. 18 då sista butiken stängde dörrarna bakom oss och vi kom hem alldelens nyss så NU är det hög tid att lägga benen högt och SLAPPA och känna att det är LÖRDAG ! :-)

Så : hos oss startar LÖRDAGSMYSET nu ! och jag ska fylla skålarna med chips & ostkrokar inför Sommarkrysset med Gynning & Berg. ( Undrar vad Carolina har på sig för snygg klänning i kväll? )

Men .... egentligen skulle jag ha varit något helt annanstans just nu.... nämligen på ODD MOLLY´S stora fashion-show med Helena Christensen på Grand Hotel i Stockholm så de där chipsen & krokarna är min tröst... *snyft*.... Olika omständigheter gjorde att jag inte kunde åka och det är liksom bara att gilla läget...  Och vad är väl en bal på slottet mot lördagsmys  med Johanna? ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag vet hur det känns. Har själv en exklusiv inbjudan ligger här hemma men med en 8 månaders tjej som har separationsångest och är väldigt mammig så fick jag tänka om. Men vad är väl en bal på slottet...

Postat av: Helena

Verkar som Aftonbladet ska visa webtv direkt från visningen kl 22.00. Det är ju inte live men bättre än inget...

2009-08-01 @ 21:54:10
Postat av: Trude

Åh, vad söt Johanna är! Mysigt med lördagsmys och du är så duktig som jobbar så hårt. Jag beundrar dig! Förstår att det känns trist att missa visningen:(. Jag älskar Odd Molly och hade själv velat vara där nu, hihi;). Men du får äta lite extra chips och pussa på Johanna så känns det nog bättre snart:). Kram!

2009-08-01 @ 21:59:15
Postat av: Trude

Förresten så läste jag På Blondinbellas blogg att man kan följa visningen direkt från deras hemsida! Det kanske vore nåt?:-)

2009-08-01 @ 22:00:49
Postat av: Johanna

Men erat kvällsmys lät mycket roligare än Odd Molly-galan. Tänk så mycket Johanna njuter av mys med dig:)

2009-08-01 @ 23:09:20
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Moa ♥-Från 115 till 50 kilon-♥

Sååå sö:)......



Nu har jag äntligen svarat på alls frågor angående min svält och om jag verkligen vill dö!



Moa-som vill bli lika smal som viktoria beckham

2009-08-02 @ 01:55:06
URL: http://svalta.blogg.se/
Postat av: Malin

gud så söt hon är Johanna!

2009-08-02 @ 09:01:28
Postat av: Moncler Sale

äntligen svarat på alls frågor angående min svält och om jag verkligen vill dö!



Moa-som vill bli lika smal som viktoria

2012-02-09 @ 04:05:51
URL: http://www.moncleroutletonline-it.com
Postat av: Moncler

alls frågor angående min svält och om jag verkligen vill dö!



Moa-som vill bli lika smal som

2012-02-09 @ 04:07:29
URL: http://www.moncleroutlets-mall.com
Postat av: Tiffany Co Outlet

frågor angående min svält och om jag verkligen vill dö!



Moa-som vill bli lika smal som

2012-02-09 @ 04:09:25
URL: http://www.tiffany-outlet-usa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91