Dagens crazy matshopping.


Idag inviger jag sjal shoppad i Köpenhamn. Den kommer bli höstens favorit ;-) Jag matchar den ned tunika från Hunky Dory och jeans från Zara.

Det att Johanna har börjat på ny avdelning på dagis har bidragit till nya rutiner och en av dem är att hon har slutat att sova på dagen = hon är suuuuper trött då jag hämtar henne och idag gjorde jag ett BIG mistake att jag tog med henne i matbutiken på väg hem... Alltså hon gick helt bananas.. hon sprang ut av butiken, in i butiken, gömde sig bakom frukthyllorna och hittade godis hon öppnade och åt och hela butiken hörde mig ropa "Johanna !!".  Så om någon av er såg oss där så kan jag bara säga att vi bjöd på den showen helt gratis idag ;-)


Jag var inte happy mama inne på Meny (matbutiken) idag ;-)

Nu sover sötsen gott (och rekord tidigt) i sin säng och jag håller på att slänga ihop lite indiskt till middag.

Njut din kväll !

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Evalill

Vanskelig med rutine endring for de minste , men det er bare en overgang, og snart roer det seg igjen. Fint at hun ikke sover om dagen lenger affal, da kan kveldene bli voksentid istedet. Trassanfall i butikk er ikke et ukjent fenomen,det er helt normalt faktisk, men heldigvis er det noe som ikke varer evig det heller. Kos deg, og nyt kvelden.

Evalill x

2009-08-10 @ 20:18:12
Postat av: Linda

Hihi, snart är hon nog inne i nya rutiner :) Så mycket fint i klädväg du har visat de sista dagarna!Kram!

Postat av: Josefine

Skickar massa MAMMASTYRKEKRAMAR, du är FAB! Skönt att få kvällen för dig nu iaf =) Elian är också supertrött efter dagis nu och vill gärna sova =) PUSS!

2009-08-10 @ 21:46:09
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna N

Tack för alla härliga inspirerande bilder!!

Johanna kommer nog in i nya rutiner snart, kämpa på!!

Har du en ny ring, på handen du håller över ditt knä??? Eller har du "alltid" haft den där..

2009-08-10 @ 22:22:20
Postat av: KarolinaN

Men visst är det väl underbart ibland;) Det är stunder som man behöver "mag-andas", hihi!

Den där övergångsperioden med att sluta sova på dagen är kämpig och ibland kan den bli låååång, det är ju olika på barn hur snabbt den passerar..



Vilken underbar och intensiv modetripp du har varit på. Spännande och kul för oss att "följa med också"!



Kram!

2009-08-10 @ 22:41:06
Postat av: Helena

Känner igen det där! Min dotter har precis kommit in i samma sväng, vill inte sova middag och är jättetrött efter dagis. Ibland måste man ju handla efteråt, då får man jaga som en galning igenom affären, bort till frukten, där norpar hon en jordgubbe sedan vidare bort till lösgodiset där hon hittar lite tappat godis på golvet som hon smaskar på, blä! De växer fort de små, min yngsta fyllde 3 i juli och jag har två större som är 10 och 13 så jag vet! Om några år kommer du sakna den här perioden :-D Tycker din blogg är jättekul och inspirerande! Ha en fortsatt skön kväll!

2009-08-10 @ 22:59:02
URL: http://lillofant.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha det där känner man igen!

2009-08-11 @ 08:07:08
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91