Bästa presenten: ett rosa kök!


Kolla in skorna!  (jag shoppade dem på en leksaksbutik i Köpenhamn) Johanna ser ut som en liten "desperate houswive" när hon lagar mat lördag morgon ;-)

Det känns som att detta UNDERBARA rosa kök (i trä) från
Millimini är Johannas bästa 3-års present! :-) Hon bara älskar att laga mat i det som hon sedan bjuder mamma & pappa på och till födelsedagen fick hon diverse tillbehör (som tex en stekpanna med pannkakor i tyg) som jag ska fota och visa er en annan dag. Jag har även hängt upp vimplar etc på väggen så som sagt : fler bilder kommer.


Fredag kväll: Det var inte så lätt att packa in köket i paket så det fick gömma sig under ett påslakan/dynetrekk ;-)


Johanna testar direkt om det kommer vatten ur kran? Hon blev så GLAD över köket !

Jag ska (kors i taket !) försöka komma mig i säng tidigt ikväll så jag passar på att säga TACK för idag och TACK för alla fina kommentarer. Önskar dig en natt fylld av härliga drömmar!

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej AnnaStina, vilket underbart kök. Helt juvligt. Jag blev helt förälskad i Johannas barnmatstol i rosa med prinsesskrona. Var kan man hitta den?



Kramis från södra sverige

2009-08-27 @ 00:09:40
Postat av: Linda

Så fint! Bra present, jag minns att jag älskade mitt kök när jag var liten :)

Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

Vilket underbart sött rosa kök!

Det ska spara i mina mappar. perfekt till den kommande lekstugan :)



Trevlig helg

2009-08-27 @ 07:29:21
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna-Nyttläge

Gillar det skarpt men saknar fler färger typ vitt;)

njut dagen

2009-08-27 @ 10:01:40
URL: http://www.blandvackrafjall.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja det var ju som att blicka 30 år framåt i tiden när hon kanske är en obetald hemmafru på riktigt... men köket var riktigt fint hur som helst!

2009-08-27 @ 11:17:59
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilket urgulligt litet kök, sjölv hade jag ett rött när jag var liten ;-) Kram

2009-08-27 @ 13:00:09
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefint är det, men 3000 spänn för en present till en 3-åring?!?!

2009-08-27 @ 18:55:21
Postat av: Kristine

Nydelig kjøkken!!!! Vi har ett i hvit (ikke samme kjøkken)! Stor stas med matlaging - rolleleik lærer dem om livet. Super gave til ei flott jente! klem

2009-08-27 @ 21:46:05
Postat av: Madeleine

Åhh vilket otroligt fint kök. Rena drömmen för en liten sessa:)



Och skorna var ju bara för söta dom också.



Sov gott. Kraam

2009-08-27 @ 22:39:52
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Sammy

3000 kr? Hon hade lekt lika glatt med ett som pappa snickrat själv, nej förresten, ännu gladare! =)

2009-08-27 @ 22:45:47
Postat av: Maja.

det är nästan så att jag på 21år vill ha det där köket själv bara för att det är så sött, och självfallet för att det är rosa:)

2009-08-27 @ 22:46:55
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-08-27 @ 22:52:03
Postat av: Elin

Dockor och ett kök:)) ni fostrar en riktigt hemma fru:)) varför inga bilar eller tågbanor om hon gillar det?

2009-08-27 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91