And the winners are... !



Kära bloggisar! ♥

Nu är det ÄNTLIGEN dags för mig att presentera de LYCKLIGA vinnarna av varsitt FINT halsband från den underbara nettbutikken
NORDLJUS.  TACK för alla fina tävlingsbidrag, det känns kul att få presentera 4 vinnare.


2 st lyckliga tjejer vinner detta vackra halsband från Nordljus.


...och 2 vinner detta fina.

♥ And the winners are: ♥

Postat av: Josefine

Jag behöver verkligen uppdatera min pyttelilla smyckeslåda! : ) Har anmält mig till Nordljus´nyhetsbrev.
Kram!

2009-07-27 @ 09:43:52
URL: http://blaeld.blogg.se/

Postat av: Olivia Cleve

Nordljus smycken är verkligen unika. Som varje solstråle från en molnig himmel. Likaså tycker jag din blogg är, inspirerande och ger mycket glädje.

Men någon som är värd att sättas i centrum är min underbara mamma som alltid finns där och lyser likt solen från en molnig himmel. Jag vet att man inte kan sätta ord på hur mycket en människa betyder för en, men ett smycke från Nordljus skulle göra henne påmind om hur underbar hon är och vad tacksam jag är att ha henne i min närhet!

2009-07-30 @ 15:32:43

Postat av: vintageretroprinsessa

Pearls är a girl best friend heter det väl :)
Tycker frsta smycket var det vackraste .
När man har tre barn är det oftast dom som går före när det gäller köpte saker :)
Så ett vackert fint smycke skulle få hänga runt min hals till hösten :)
Kääärlek mamma Jessica

2009-07-28 @ 21:04:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Postat av: jeanette lexonius

Jag är jätte gärna med och tävlar så jag har änmält mig till nyhetbrev, nu hoppas jag på en vinst för min dotter fyller 13 år den 1 sep så det skulle va roligt att få sig ett vackert halsband med glänsande och gnistrande pärlor och setenar i.
med vänliga hälsningar jeanette!

2009-07-28 @ 16:54:48


STORT GRATTIS till er alla !!
Mejla mig era fullständiga namn + e-mail adress + hemadress till: [email protected]

TACK nordljus för ett trevligt samarbete !


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Nämen dra på trissor :)

av med Hatten :)

vilket glädjande beksek mitt i all min sorg sen min bror dog.

Barnen började skolan i dag Madicken mini ettan och kenny trean :)



Jag kommer fortsätta vara mammaledig till Bambi och som grädden på moset vinner jag ett vackert smycke :)



snacka om lycka :)



Kärlek Mamma Jessica




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91