zzzzzz..


Jag tror att alla som inte reser till fjellet i påsk fixar hemma för i byn var det tomt idag men på Ikea var det fullt ! Vad som fick följa med mig hem i min blå påse ska ni få se i morgon :-)

Efter en kväll med vaken liten prinsessa som somnade sent så somnade jag så fort sluttexterna började rulla på Brothers & Sisters (bra serie!) också vaknade jag för en liten stund sedan....

När jag satt och läste godnattsagan för Johanna i kväll så kom jag plötsligt på några smarta lösningar till mitt kontor så jag sprang iväg och hämta papper & penna och sen satt jag och antecknade i smyg samtidigt som jag läste. Det är härligt när man plötsligt kommer på hur saker ska lösas !


Dagens: invigde jackan från H&M Trend, tunika Odd Molly och jeans Zara.

Nej, bäst jag går raka vägen till sängen nu för det är kanske inte många timmar till darlingen slår upp sina blå igen.

Godnattkram! eller jag kanske ska skriva godmorgonkram med tanke på vad klockan är? ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, godmorgon på dig! Hoppas du fick några timmars sömn iaf! Jag är trött trots att jag la mig 22.30.. Ha en bra torsdag!! Kul att se vad du hittade på IKEA,

Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Vad spännande att få se vad du köpte! Ska bli kul att få se vad du gör med arbetsrummet. Det kommer säkert att bli jättebra!

Kram!

2009-04-09 @ 07:20:05
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Nelly

ja, spännande att se vad du köpte. och riktigt kul med Kamille, ska bli kul att få se bilder sen. :)



men du är rolig med din sömn. jag skulle vara en zombie om jag sov så få timmar som du.... hahaha.



kram

2009-04-09 @ 07:55:45
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolias

Godmorgon Linda, stämningsfullt & Nelly!-

Tack för era kommentarer ! Jag ska fota och visa Ikea shoppingen senare och ja, lite zombie blir jag faktiskt så jag måste få in nya kvälls/nattrutiner ;) Önskar er en UNDERBAR skärtorsdag ! Kramar! :)

2009-04-09 @ 08:18:28
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Mary

E så nyfiken på vem som vunnit HOME bokstäverna... Håller tummarna för att det var jag! :) GLAD PÅSK! Kram

2009-04-09 @ 11:19:51
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Mingar

Jättefin jacka!

2009-04-09 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91