Kavaj? Ja tack!


RalphLaurens kavajer med guldemblem är hur snygga som helst tycker jag och den där väskan hade jag  inte tackat nej till ;-)

Var det någon av er som såg Babben & Co på SVT igår ? Och var det någon av er som tyckte att Lotta Engberg var otroligt fräsch i sin snygga marinblå kavaj, vita linne och slitna jeans?  Den outfiten är verkligen en "klassiker" som aldrig blir fel och när jag såg henne igår så bestämde jag mig för att jag ska hitta en snygg kavaj (lik hennes) att förgylla sommaren med :-)



Kommentarer
Postat av: Krisitne

HEI!! Stilige tips!!

Et lite spørsmål: I den venns hus var der mye fint, bla bokhylle på stue og kjellerstue. Vet du om det er EXPEDIT fra IKEA eller om de er kjøpt en annen plass???? Ha en nydelig søndag. Her er været fint!

2009-04-05 @ 12:48:39
Postat av: AnnaStina / Gizmolias

Hej Kristine-

Det är bokhyllan från Ikea som står både i stue og kjellerstue hos Randi :) Önskar dig också en flott & solig söndag. Klem ! :)

Postat av: emelie

den kavajen va riktig läcker.

2009-04-05 @ 14:35:06
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Hanna

marinblå kavaj är ursnnyggt!

2009-04-05 @ 15:47:56
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91