Påskäggtips !


De sötaste påskägg jag sett ! kommer från den danska favoriten Maileg.

Dessa SUPER fina påskägg har jag sprungit runt hela stan och sökt i veckan men alla butiker har sagt samma sak: "de tog slut innan vi hunnit packa upp dem.." .  Men på butiken
Propello ( i Stabekk utanför Oslo ) finns det några kvar i ljusblått. Jag ville så klart få tag i ett ROSA ;-) och idag kom jag på att jag hade kunnat ligga i soffan istället för att springa runt  för de kan klickas  hem från den HÄR nettbutiken.

    

Tänk vilken FIN påsk-dukning det hade blivit med vitt som bas och dessa dekorativa ägg, kaniner & servetter !

Ett TIPS :
Om du inte vill fylla påskägget med godis så kan du fylla det med en SÖT kanin från Maileg. De finns i massor med olika storlekar och de allra minsta är så små att de kan hänga i påskriset .  Kaninerna finns både i blått & rosa och jag hade kunnat köpa hur måååååånga som helst till Johannas rum för de är SÅ dekorativa.

Nu ska här bakas muffins ! :-)


Kommentarer
Postat av: Alinde

Jag rekommenderar starkt ett påskägg i ljusblått, som en kontrast till allt det rosa! Våga prova!

2009-04-04 @ 17:54:10
Postat av: Mickan

Jag köpte påskägg till syrrans barn igår men inget godis i dem inte! Det blev hårsnoddar, underkläder, såpbubblor och såna roligheter=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91