Mysig dag med vänner.


Mitt hjärta fick söta påskpresenter av sin vän.

Idag har våra kära vänner Kjersti & Sunniva förgyllt vår dag och Johanna blir så obeskrivligt GLAD varje gång de kommer på besök :-)

Kjersti hade köpt med god frukost från Baker Hansen, kidsen gav varandra söta påskpresenter, vi mamas hade girltalk då de små lekte och efter ett några timmar hemma hos oss så gick vi ut i det vackra vädret och då somnade barnen bums ! så jag och Kjersti fick en mysig runda i butiker i lugn & ro = mamalyx ! 

    
Har ni sett det SÖTA påskägget från Brio? med en rosa (finns även i blått)  påskhare i ? Om inte så är den ett TIPS! om du ska köpa en påskpresent till en liten prins eller prinsessa. Jag köpte den vi gav till Sunniva på BRIO butiken på Glasmagasinet. Johanna fick bl.a. den söta lördagsgodisskålen och tidigare i kväll hittade jag en SUPRICE i sängen från Kjersti och jag blev sååå glad . Jag fick den HÄR tjejens nya cd. 

TACK kära vänner för en fabulous dag ! Vi gleder oss till att se er igen efter påsk.

Vänner berikar verkligen livet och kryddar dagarna med glädje !


Kommentarer
Postat av: Kristine

SÅ NYDELIGE dere er med hverandre!! Super skjønn jente :D GOd påske !!!

2009-04-07 @ 23:37:23
Postat av: Mandy

åååååå värsta söta ungen!! <3 <3



VAD HAR DU FÖR PLANER TILL PÅSK!? VAD VILL DU HA MED I DET ULTIMATA PÅSKÄGGET 2009?

Postat av: jennifer

EM va härligt med lite påsk presenter=)

Postat av: Vibeke

Hvor har du kjøpt den "Lørdagsgodis" skålen?

Tusen takk for svar : )

2009-04-08 @ 09:27:36
Postat av: Ragnhild

Åååååh! Jeg vil også gjerne vite hvor den "lørdagsgodis" skålen er kjøpt! Den var utrolig søt:)

God påske, -kos der masse:)

2009-04-08 @ 13:43:26
Postat av: Wenche

Så søt lille prinsessa di er:-) Og så koselig med påskegaver som barna gir hverandre:) er det vanlig i Sverige? Veldig koselig iallfall!

Jeg lurer på om du vet hvor de har kjøpt denne lørdagsgodisskålen? den var så kjempesøt, og jeg fikk så lyst til å kjøpe den til min datter Stina på 6:)

Takk for dine personlige og fine blogger, de "forgyller" min dag:)



Klem, Wenche.

2009-04-08 @ 16:38:13
Postat av: Carro♥

Söt♥

Fin blogg

2009-04-08 @ 18:22:49
URL: http://carolinue.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud vad din dotter är lik dej. :) tycker du inte det själv också? :)

2009-04-10 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91