Här kan du beställa Kamille Mor & Barn!


Imorgon smäller det :-)

Nej, det är inte Kamille Mor & Barn som har köpt sig en annonsplats, det är bara jag som inte kan låta bli att marknadsföra det magasin som jag jobbat med från starten och som lanseras imorgon :-) 

Tyvärr så finns ju inte varken Kamille med hemma-hos reportaget eller Kamille Mor & Barn att köpa i Sverige (otroligt dumt...) MEN - glada nyheter ! : om du mejlar till:
[email protected] så kan du beställa en prenumeration och på så sätt få bladet skickat till dig.

Kortaste prenumerationstid är 3 månader = 6 nr av Kamille.  Om du vid beställning skriver att du önskar Kamille fr.o.m. nr. 07 så får du det där hemma-hos är med + att du då får nr 08 (som kommer ut imorgon)  tillsammans med en interiörbilaga OCH Kamille Mor & Barn.  (tyvärr har jag inga exakta prisuppgifter men min kontaktperson på Kamille trodde att det handlar om ca 300kr för 6 magasiner = 3 månader).

I kväll sitter jag och bläddrar igenom galet många magasiner och river ur alla intressanta & inspirerande reportager som sedan ska in i pärmar. Vi "badar" nämligen i blader här hemma så det var hög tid för en genomgång ;-)


Kommentarer
Postat av: Kari

Jeg har sett bladet hos Narvesen i påsken. Kanskje de har satt det ut for tidlig?

2009-04-13 @ 23:19:22
Postat av: AnnaStina / Gizmolias

Hej Kari!

Ja, vissa butiker ställer ut bladerna så fort de får dem levererade så det är inget ovanligt :) Vi som abonnerer på Kamille fick det i posten i onsdags före påske. Men - det "riktiga" lanseringsdatumet är imorgon ! Klem! :)

Postat av: Lena

Hei AnnaStina...



Gleder meg til Kamille kommer i postkassen i morg, skal jeg kose meg :)



Jeg river også ut litt inspirasjon fra blader, og meningen er at de skal inn i en perm, så det får bli oppdraget i morg å fa tak i en..

Hva slags perm bruker du? Setter du de rett inn eller i plastlommer i permen?? :)

Natti natt..

Kram

2009-04-13 @ 23:31:10
Postat av: Fast leser

Hei :) Jeg er fast leser av både bloggen og Kamille, og gjett om det var gøy å få Kamille i postkassen med min favorittbloggerske inni!

Av å ha lest bloggen din så føler jeg nesten at jeg kjenner deg, og bruker bloggen til ettertanke og inspirasjon i hverdagen. Her om dagen var jeg på Ikea og kjøpte bildelistene du har, og jeg ble veldig fornøyd.



Fortsett å være den du er, for det vil du komme langt med!



God natt :)

2009-04-13 @ 23:31:27
Postat av: Sara

HEI

Leser bloggen din "hver" dag. Du inspirer meg masse, både mote, interiør og hverdagslige ting. Gleder meg til å kjøpe bladet og se hva du har vært med på. Dine interiør bilder fra hus og hjem inspirer meg mye. Du har så mange omtenksomme og koselige ideer til feks borddekking.

Ønsker deg en fantastisk uke!! JEg venter i spenning på flere fine og inspirerende interiørbilder. Klem til fantastiske deg!!

2009-04-14 @ 00:05:08
Postat av: K

Søte deg! Du er bare utrolig inspirerende!!!!

2009-04-14 @ 00:11:00
Postat av: Johanna

Hej! Har precis firat påsken uppe i Trysil och när vi åkte hem igår såg jag numret av Kamille där ditt hem är med,var så klart tvungen att köpa :) Jättefint reportage, ville bara ha MER så det är bra att bloggen finns också :) Kram, ha en bra dag.

2009-04-14 @ 10:07:13
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Marita

Hei :)

I dag måtte jeg selvfølgelig rett på butikken etter å ha levert sønnen min i barnehagen. Var jo så spent på Kamille mor & barn!! :) Sitter her å koser meg med te og blad nå, og må bare si at det er det beste bladet jeg har sett på hvor lenge som helst. Nyyyydelige, interessante og koselige artikler, og ikke en eneste kjedelig side i det bladet. Endelig et blad som omhandler det å være mamma og alt det koselige og fine når det gjelder forholdet til barna. Ikke bare faktastoff og hva man skal gjøre med de og de problemene og sykdommene osv. som i andre blad.

Supert blad! ;) Også må jeg jo selvfølgelig si at du har en fantastisk og inspirerende blogg! :)



Klem fra Marita

2009-04-14 @ 10:43:41
Postat av: Line

Hei!

Dette er første gang jeg kommenterer i bloggen din, selvom jeg har lest endel det siste halvannet året. Jeg har selv en sønn som er like gammel som Johanna og bor i nærheten av deg, så jeg finner mye inspirasjon og glede i bloggen din. Jeg måtte selvfølgelig ut i dag morges og kjøpe Kamille mor&barn, og det var slettes ikke et dårlig valg. Har nå spist lunsj og kost meg med bladet, og jeg må virkelig si at du har gjort en flott jobb. Du er en utrolig dyktig stylist, og hadde funnet frem til mange godbiter. Du kan være stolt av deg selv! Takk for tipsene ang. nettbutikker, tror jeg kommer til å få flere favoritter der ja.

Du må ha en fortsatt fin dag, kos deg!

Klem

2009-04-14 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91