Godmorgon festliga fredag !


Nej, det är inte dina linser / briller det är fel på. Bilden ÄR suddig ;-)

Den här fredagen rivstartade vi med att springa iväg på en supermysig påskfrukost på dagis. Det startade kl. 08.30 och det är ju, som ni vet, i tidigaste laget för oss så ja, jag sprang HELA vägen ;-)

När jag kom hem så fick JIG fota mig och resulatet blev lika suddigt som det är grått & disigt ute dag ... Men dagens syns i alla fall och den består av päls från H&M Trend, klänning/kjole Odd Molly, jeans Zara, väska Gucci och stövlar från Corso Como som är på väg att gå i pension (de ramlar snar isär).

Visst är det HÄRLIGT att det är fredag idag !! I love it ! :-)

P.S det är nåt fel på blogg.se så det här inlägget har tagit mig 40 min...grrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91