Godmorgon 14:e april!


Johanna var sååå klar på dagis på morgon. Hittade henne sittande så här i hallen/gången med handväskan packad & klar på morgon :-)

Så där ja, då har vi kickat igång vardagen igen och är det någon mer än jag som tycker att det känns riktigt skönt ? Okej, det har självklart varit underbart med softa dagar i påsken, men jag gillar vardagen också och Johanna blev så GLAD då vi kom till dagis på morgon att jag inte ens fick någon puss & kram då jag gick. Istället så stod hon och kramade Albert. Tror han hade saknat Johanna för vi hann bara innanför dörren innan han kom fram och kramade hjärtat och innan jag gick (typ 5 min senare) så hade han redan kramat henne 15 gånger . Sött ! ;-)


Jag lämnade en GLAD liten tjej på dagis på morgon och någon bild ville hon INTE vara med på.. Här blir vi fotade då vi busar :-)

Nu ska jag gå ut och fixa några ärenden så vi ses igen om ett tag.

Önskar dig en kanonstart på veckan och visst är det lyxigt att det känns som måndag men så är det tisdag = snart helg igen! :-)

Carpe diem!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Visst är det härligt när dom trivs så bra på dagis =)



Ha en härlig tisdag!

Postat av: Toby Hagberg - ♣ Boys style in a gay's life ♣

Vad busig hon verkar :)

2009-04-14 @ 11:08:46
URL: http://tobys.se
Postat av: Nettisens

Ha en underbar dag! Och vad skönt att Johanna får leka av sig med kompisarna igen..



Nettisens

2009-04-14 @ 13:35:47
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Vad sött att hon packat lilla väskan.

2009-04-14 @ 13:47:03
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Sagas mamma

Så fina ni är tillsamamns ni två! Vad är det för gulligt rosarutigt hon har på sig??

2009-04-14 @ 13:50:50
Postat av: Ida

Hei! Nå har jeg akkurat myst i solen, og kost meg med det nye bladet fra Kamille - mor og barn! Ett kjempebra blad! Virkelig fantastisk innsats fra din side - variert, fargerikt, forskjellige prisklasser og myyyye onspirasjon! Du har gjort en kaaanon jobb :) Grattis! Håper det er herlig vårsol i Oslo også! klemmer fra ida

2009-04-14 @ 14:03:03
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: Lena

Yes, nå dumpet Kamille, Kamille Mor& Barn og et annet blad ned i postkassen.. Skal kose meg..:)



Ha en fortsatt super dag!!

2009-04-14 @ 14:06:19
Postat av: Nelly

hej hej!



jag gillar din tavla! var har du beställt den?



kram

2009-04-14 @ 21:01:50
URL: http://www.balladsoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91