Fin, finare, finast ?!


Snygg & användbar kofta från Odd Molly. Färgen gör att den passar till "allt".

Jag var självklart en tur innom min favorit butik i Luleå : Kringlan ! idag och där hann jag bara krama personalen och kolla in Odd Molly innan Johanna drog med mig ut ur butiken och sa "GÅ HEM!" så det får bli ett längre besök där en annan dag.


Texten på ryggen är en kul detalj.

Jag spanade jag in några koftor / stickade jackor som fastnade hos mig så nu är jag lite nyfiken på vilken av dessa 3 som du tycker är finast ?  

     
Denna modell har hängt med i några år men färgkombinationen till höger såg jag för första gången idag.  Snygga till tunika & jeans...


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jeg liker best den øverste. "Ren" stil og farge som kan matches med alt som du sier, både bukser, kjoler og skjørt i de fleste farger. Og veldig romantisk søt med de "rysjene" foran og kragen. Me like!!!

2009-04-29 @ 23:36:10
Postat av: Josefine

Darling!! Så mysigt att ni njuter. Lönnebergaskinkan köper vi också alltid hihi :)



Den vita var ju SÅ mysig, den svartvita m rosa väldigt kul och den blå lite norsksöt. SVÅRT! Men den vita är nog mest användbar...eller den blå haha.



SOV GOTT!

Postat av: *Trude*

Jag röstar på någon av dem nedersta koftorna eftersom jag själv har en sådan i rosa;-). Jag är också helt galen i Odd Molly, kläderna är ju så fina! Vad bra att ni har det mysigt i Luleå, vad härligt för dig och Johanna att få umgås med mormor/mamma ett tag;). Kramiz♥

2009-04-29 @ 23:55:30
URL: http://trudes.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag tycker om den sista,blåa mest=)

2009-04-30 @ 00:16:16
URL: http://spokis.blogg.se/
Postat av: sanna bodin

vad mysigt ni verkar ha det i luleå

Johanna är verkligen så söt... en riktig prinsessa



sanna

2009-04-30 @ 00:22:09
URL: http://lifeasfashion.se
Postat av: laila

jag har den forsta fast i orange.

men jag tycker nog att den sista ar finast, fast jag har for mig att den ar mycket dyrare.

2009-04-30 @ 04:33:58
URL: http://lanobanano.blogg.se/
Postat av: maria

Hej!



Den vita UTAN tryck på ryggen! Man ser ju ändå att det är en Odd Molly...

Maria

2009-04-30 @ 07:29:40
Postat av: Mimmi

Som föregående talare..den översta men utan odd molly på ryggen....men det finns ju inte.



Har samma modell köpt förra året och då är inte namnet så stort på ryggen. Och jag får fortfarande berömm för koftan. Gillar också att odd molly har samma modell några år i sträck.

2009-04-30 @ 07:37:22
Postat av: Anonym

Gillar den blå med små rosa rosetter bäst!!!

2009-04-30 @ 08:40:49
Postat av: Kate

Hej!

Min favo är den blåa med rosa knyt! Jag letar själv efter den. Vill absolut ha den! Snygg till jeans!



Ha en fab. helg! kram

2009-04-30 @ 09:00:49
Postat av: Åsa

Ingen av dom tre tycker jag var fin.. men om man måste köpa en :) så får det bli den överst men inte vända ryggen mot för det var inte snyggt med texten på ryggen,såg B ut..och dom är ju inte gratis heller. Nä satsa på någon annan. PUNKT! :)

Annars måste jag säga att du har sjukt snygga kläder.. du måste ju snart kunna klä ett helt fotbollslag med dina fina tunikor :)

Ha en lyxig tid nu hemma hos mamma.. jag bor oxå långt från min mamma så när man träffas så blir det extra mysigt och lyxigt!!!!

Kram Kram

2009-04-30 @ 09:31:37
Postat av: christinaaaaaaaa

den första, creme vita är helt klart finast, enligt mig:D ha det jätte bra i luleå! kom hem därifrån för ungefär 1 månad sen:)

2009-05-01 @ 00:47:13
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91