En Odd Molly favorit !


Det här fina linnet från Odd Molly har jag med på en av de sidor som jag gjort i Kamille Mor & Barn (sidan med "sno stilen" från snygga mamman Heidi Klum) och det är en favorit i deras sommarkollektion.

På väg hem från dagis så ser jag att våra kära grannar/naboer sitter och myser i solen på restaurangen Pasta Basta och vips ! så sitter plötsligt jag & Johanna och myser med dem :-) JIG kom också och gjorde oss sällskap och vi åt jätte god middag så vi var inte hemma förren efter kl. 19 och då var det bad + nattning som gällde och nu ska jag krypa upp i fåtöljen och titta på Ungkaren .


Jag & Harald. TACK kära vänner för en underbar spontanmiddag! :-)

Njut kvällen !


Kommentarer
Postat av: Wenche

Kjempefin kjole/tunika:)



Ha en fin kveld, Anna-Stina:)

Klem:)

2009-04-23 @ 22:20:46
Postat av: L

Köpte den i vitt på Mathilde - U N D E R B A R :)

2009-04-23 @ 22:21:18
Postat av: ✿ Perla ✿

Jag har mailat dig :) Skulle bli tacksam för svar. tjatar ;)

Postat av: wwww.elliesdagbok.blogg.se

Vilket underbart linne! Det måste införskafas!

Kram

2009-04-23 @ 23:13:14
URL: http://wwww.elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

sötaste linnet jag sett på länge!! himla skön färg med! :)

2009-04-23 @ 23:46:08
URL: http://cooconutmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91