Torsdag = interiörtema!


Bild tagen i Johannas rum idag.

TACK för alla svar på förra inlägget! :-)

Det verkar som att det är interiör de flesta av er har lust på idag så så får det bli. Och många skriver att jag gärna får visa fler bilder från vårt hem... alltså det gör jag väldigt gärna men helt seriöst så måste här städas först ;-) så - nu då Johanna sover ska jag i alla fall påbörja dagens städprosjekt och innan dagen är slut så lovar jag att lägga ut en bild eller två :-)


En till bild från Johannas rum idag... Väskan till höger fick hon på 2-års dagen.

Jag har fått förfrågan om att  fortsätta med mina "dagens interiörtips" och det ska jag försöka göra i någon form. Också ska jag även bli bättre på att kategorisera alla mina interiörtips så att ni hittar dem. Så idag kommer jag att visa några äldre interiörtipsinlägg som en "favorit i repris" , ungefär som på TV där de kör repriser då och då ;-)


Dagens interiörtema startar NU ! :-)


Kommentarer
Postat av: Em

Vilka fina presenter Johannagullet fick :)

Härligt när ens vänner har koll på villken smak man har!

Hoppas hon kryar på sig.

En jättebra blogg har du, förövrigt:)

Postat av: AnnaStina

Em-

Tack snälla du ! :) Önskar dig också en flott dag. Kram ! :)

2008-09-04 @ 13:47:05
Postat av: gabriella

hihi, gulligt. har hon ett riktigt prinssesrum ? :)

2008-09-04 @ 20:08:53
URL: http://hejgaby.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

gabriella-

Ja, ett riktigt prinsessrum har hon :) Kram!

2008-09-05 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91