Söt förvaring.


Söta förvaringshus från Rice, finns bl.a. hos Syster Lycklig.

Det här blev som sagt värsta oplanderade städdagen för mig och det är då man upptäcker att man aldrig någonsin får nog av förvaringsboxar  / korgar etc. till alla små saker . Och dessa fantastiskt SÖTA förvaringshus från Rice hade gärna fått flytta ni i Johannas rum, eller stått prydligt i ett hörn i vardagsrummet . Hur fina som helst !

Hoppas att du som läser gör något mycket mer kul än att städa idag !? :-)

Oj, nu vaknade Johanna, kanske vi kommer oss ut en tur nu? vore skönt !


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har just bakat kvällens efterrätt!



Ha en trevlig kväll!

Postat av: Starmamas

Kom inte Josefine & Elian på besök ???

2008-09-13 @ 16:43:23
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan Anna-Stina!



Har läst din blogg i ganska precis ett år nu, är en ständig återkommare eftersom jag gillar att följa dig och Johanna på era äventyr både stora och små!



Måste bara säga att jag haft en likadan dag som dig idag, städa och pyssla o piffa här hemma. Men oj så skönt det är när man är klar och kan sätta sig ner och njuta av det man fått gjort!



Själv har jag anlänt hem till Sverige efter tre månader i London, så det finns massor att stå i efter en sån lång bortavistelse :)



Men nu ska jag njuta av Lördagskvällen med en god film o lite sushi!



Hoppas både du och Johanna får en FAB Lördagskväll!



// Jenny

2008-09-13 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91