Skönaste skorna heter UGG!


Höstens nyhet från UGG: färgerna guld & silver (jag föredrar helt klart den i guld)

Det tog mig läääääänge före jag shoppade mina första (och enda...) UGG för i början förstod jag  inte hur folk kunde gå runt i dem? jag tyckte verkligen att de var fula ! Men - min bästa vän Petter övertygade mig om att dessa skor var världens skönaste så jag bestämde mig för att testa och det har jag aldrig ångrat, tvärtom ! för jag bar älskar min UGG och jag har använt dem hur mycket som helst sedan den där gången för ca 4 år sedan.... :-)

Mina är i beige men jag drömmer om dessa nya läckra i guld..

Nu fastade jag plötsligt i  filmen "Firman" på TV4 och den filmen är så bra att jag kan se den om och om igen.. så jag passar på att säga ..

Natta ! ♥

P.S när jag reser långt (Thailand) så reser jag alltid i mina UGG för något mer bekvämt kan jag inte ha på mina fötter.


Kommentarer
Postat av: isabella

oh små gosisar :)

Hade ett par för några år sedan oh kallade dem gosiar för de var så sköna.

måste skaffa mig fler par hehe.

jätte gullig blogg



kram

Postat av: sandra

Jag har precis beställt ett par med långt skaft från australien i beige.

Men blir det inte väldigt varmt med dom i thailand ?? Jag har ju ett par virkade . . . . . man kanske skulle åka i dom nästa gång vi far ner.

Är ni på G ner ? Vi åker nu redan i slutet på november och stannar i 3 månader ( troligtvis).

Kram

2008-09-07 @ 10:47:30
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Anna-Stina. Gud vilka fina. Vet du möjligtvis var man kan beställa dem? E de normala i storleken? Tack på förhand.

2008-09-07 @ 14:44:44
Postat av: Nelly

ja, de är supersköna men jag har fortfarande inte köpt ngr. vill ha ett par svarta men inte betala så mkt för dem. ska se om jag kan hitta ngr till vintern.



jag har sett dig i dina uggs på resebilderna från thailand. : )



kram

2008-09-07 @ 15:59:36
URL: http://martanelly.blogspot.com
Postat av: Jenny

Känner du till att UGG även har en klädkollektion? Köpte en jättesöt tunika i våras. UGG är bäst! Är så glad att de åter säljs i butiker här hemma. Ett tag verkade det som om ingen tog hem dem. Ha en bra kväll!

2008-09-07 @ 16:37:01
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Anette

Såg dom på Mathilde i Stockholm superfina.....Så nästa investering blir ett par sådana eller dom med stickad överdel. kram Anette

2008-09-08 @ 10:30:39
URL: http://ludvigsdal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91