Mysigt besök!


Dessa underbara små chokladkakor hade Kjersti shoppat med från United Bakeries. De är himmelskt goda ! :-)

Vi har haft super mysigt besök av våra bästa vänner Kjersti & Sunniva i eftermiddag och det värmer verkligen mitt hjärta när jag ser hur stor glädje de små girlsen redan har av varandra. Sunniva blir snart 4 månader och Johanna passar på henne hela tiden, hon pussar & kramar & stryker henne på kinden, hon läser bok för henne och hämtar blöja då den ska bytas osv osv  Det är SÅ sött att se ! :-)

   
Johanna älskar att umgås med Sunniva ! :-)

Och vi mamas har haft härligt girltalk och fikat goda muffins som jag slängde in i ugnen strax före de kom + de underbara chokladkakor som ni ser på bilden och jag fick inspirerande interiörbladet av min kära vän som jag ska kosa mig med i kväll (TACK vännen!) .

Det mysiga besöket satte guldkant på vår lördag !

TACK kära vänner för att ni finns i vårt liv!! :-)


Kommentarer
Postat av: Lill

Oj vad söt Johanna är! ^^

Postat av: SANIBO

såg ju underbart gott ut.

2008-09-27 @ 21:25:17
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91