Mysigt café besök med fabulous vän!


Josefine var snäll och mejlade den här bilden som hon tog på mig på Åpent Bakeri idag.

Idag var jag på café med min fabulous vän Josefine och det var bara SÅ mysigt att få sitta och ha massor av härligt girltalk utan att bli avbruten av de små som vill ha attention . Det var mamalyx på hög nivå ! :-) och jag fick jätte mycket energi av vår stund. Så - fler sånna tack ! :-)


Min fabulous vän! och vid sidan om henne skymtar hennes fina rosa datorväska.

TACK kära vännen för en underbar stund. You made my day!! :-)




Kommentarer
Postat av: jenny

varför har hon skrivit att den man som en dag fångar dig blir lycklig är det slut med din kille?

2008-09-11 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91