Jobbigt..


Johanna den här dagen för exakt 1 år sedan.

Johanna bara gråter och näsan och ögonen rinner så mycket att det har gått åt ungefär 2587 kleenex sedan vi steg upp kl. 08.30. Och trots att Johanna bara sovit max 4 timmar i natt så varken kan eller vill hon sova nu...

Jag tycker så synd om henne också LÄNGTAR jag till hon är frisk igen !

Så fort jag fått tid att piffa till mig ska jag fota och visa resten av gårdagens Zara shopping :-)

P.S tusen miljoner TACK för alla fina krya på dig hälsningar ni skickat idag, de värmer och lyser upp dagen här!


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Usch, stackars liten! Hoppas hon kryar på sig under dagen.

Postat av: Anna-Lena

Stackars Johanna! Krya på er nu!!!

2008-09-03 @ 15:26:54
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Intressesmurfen

Hoppas hon mår bättre. Krya på er!



Jag har sjuk Lillprins här. Vi har varit hemma med magsjuka i ett par dagar. Men i morgon är det nog full fart igen. ;)

2008-09-03 @ 20:55:28
URL: http://blogg.passagen.se/lilla-l/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91