It´s friday!!


Min darling på dagis igår, då drack hon vatten, nu dricker hon välling :-)

Godmorgon på er alla underbara bloggisar! Nog är det en helt speciell känsla att vakna till en fredag ! , eller hur? det är som att weekendstämningen ligger i luften... :-)


På morgon har jag på mig linne från Filippa K och mitt nya halsband & armband.

Vi ska göra oss klara för dagis nu så jag hinner bara önska er alla en riktigt skön start på den här dagen och du - ta på dig något fint idag ! lufta den där kjolen/skjörtet du tycker om eller välj dina high heels istället för de platta för våra "finkläder" förtjänar att luftas ! :-)

Här kommer en härlig dagens som jag såg på en reklambil igår:

"Have fun & be fantastic!"

Önskar dig en fabulous dag!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Lily

Jag hade min fredagskänsla i onsdags eftersom jag var ledig onsdag-torsdag och nu skall jag jobba hela helgen...............................................





Galet med folk i alla butiker igår - märks när det är löning ;) Är det så i Norge oxå ?



Ha en bra dag alla som jobbar och alla lediga ! Kram

2008-09-26 @ 08:35:32
Postat av: jenny

ha en underbar dag du med =)

Postat av: Evy

God helg,skjønne menneske! :) Du er en stor gledesspreder og inspirator!

2008-09-26 @ 08:56:15
Postat av: camilla y

Hej vännen! Önskar dig en FAB fredag! Hoppas att ni får en underbar helg! Kram Camilla

2008-09-26 @ 09:24:39
Postat av: Josefine

Bästa citatet ever!

Du är så go vännen och jag önskar er en härlig dag.

Inatt gav vi Elian någon ml hostesaft då han hostat i timmar, vips så sov han som en stock mellan oss hela natten. Jag kan ge dig en skvätt för nödfall om du vill? Ska in t Åpent kl12!

KRAM!

2008-09-26 @ 09:32:42
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Ellinor

Söt hello kitty-flaska hah!

2008-09-26 @ 10:07:51
URL: http://procardia.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Får jag slänga in ett host-tips?

Fick det här tipset för 7 år sen och har använt det jättemkt på mina barn.



Man ta en halv rödlöl och hackar lite grovt. Häll över kokhett vatten (alltså uppkokt).

Ställ skålen brevid sängen. När det börjar lukta lök i rummet slutar barnet hosta!



Låter löjligt enkelt, men det har funkat jättebra. Antar att kombinationen av vattenånga och lök öppnar upp luftvägarna.

Billigt och helt ofarligt att testa. Funkar det inte, så har man iaf inte gett den nåt farligt!



Ha en underbar dag!

2008-09-26 @ 11:24:51
Postat av: maria

Rödlök ska det ju stå!

2008-09-26 @ 11:25:52
Postat av: Viktoria

Nejmen pluttan! Hon är ju för söt!

2008-09-26 @ 15:26:24
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91