Stylish St.Barts hideaway.

Keld and Marianne's stylish St Barts hideaway
Kolla in utsikten! Oh my så underbart det hade varit att sitta i en av de där stolarna...

Det känns bra att avsluta den här bloggdagen med bilder från ett drömhem... ! :-)

Denna caribbean hideaway tíllhör Keld Mikkelsen & Marianne Brandi som äger det kända företaget  med de snygga kläderna: DAY Birger et Mikkelsen.  Och mer stylish än så här kan väl knappast deras hideaway på St.Barts vara?

Keld and Marianne's stylish St Barts hideaway
En till bild av köket jag visade tidigare idag. Jag blir riktigt inspirerad till vårt hem i Thailand och får lust på både liknande mattor och lampor för vårt kök påminner lite om detta.

Keld and Marianne's stylish St Barts hideaway
Perfekt placering av matbordet! (med tanke på utsikten). Gillar de klädda stolarna, kuddarna med siffror på och alla stormlyktorna på bordet , det är snyggt att  "go crazy" och ställa fram flera stycken vid sidan om varandra.


Keld and Marianne's stylish St Barts hideaway
Jag trodde detta var sovrummet, men kolla på bilden under ! det är en cool chill-out säng vid poolen. Wow!

Keld and Marianne's stylish St Barts hideaway
I like it! (och här ser ni sängen från bilden ovanför ).

Jag sitter och bloggar utanför dörren till Johannas rum och jag hör att hon vaknar till då & då så jag tror att det är lika bra att jag går och gör mig klar för natten och kommer mig i säng jag också så att jag hinner drömma innan jag ska vakna igen ;-) Också får vi hålla tummarna för att Johanna mår bättre i morgon !

God natt & Sov gott alla underbara ! ♥

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Oj, riktigt vackert !



/ En tjej i storstan

Postat av: Irene

Min pappa somnade ofta på golvet brevid min säng när jag var barn. Jag var ett oroligt barn i sömnen, och är så tacksam att pappa ALLTID ställt upp för mig. Han har både varit mamma och pappa...



Tänkte bara berätta något positivt :)



KRAM

2008-09-05 @ 00:00:43
URL: http://ireneblomqvist.blogg.se/
Postat av: Nelly

himlans nice hus. skulle man inte tacka nej till. det passar verkligen i såna varma klimat. hoppas att dan är bra.



kram

2008-09-05 @ 12:39:14
URL: http://martanelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91