Godmorgon tizzzzdag !


Så här lämnade jag Johanna på dagis idag. Hon och de andra barnen lyssnade på musik och spelade instrument och det var knappt att hon hade tid att pussa mig "hej då". :-)

Min lilla darling vaknade precis då jag lyckats somna , kl. 04.30, och sen hostade och hostade hon tyvärr hela vägen fram till runt kl. 06 men då somnade hon (och jag..) tack och lov om igen och fick sova till kl. 08 och detta gör att jag inte är den piggaste idag...zzzzz...

Men - jag kände ändå att det var dags för dagis igen så nu är hjärtat där och jag har precis kommit hem med en påse från Baker Hansen med en god bulle och gott bröd i så nu ska jag NJUTA en lyxigt god frukost i lugn & ro. Lovely !! :-)


Johanna älskar sång & musik och vem gör inte det? :-) Jag blev lycklig av att se att hon ville stanna på dagis idag.

Här kommer dagens:

"Tänk på att dagens händelser är morgondagens minnen."

Jag önskar dig en underbar dag och hoppas att du njuter livet !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Så söt hon är! Hon ser så stor och "vuxen" ut på bilderna! Ha en bra dag!

2008-09-09 @ 11:30:34
Postat av: Maria

Har du ätit på thai thai i Luleå? Det verkar supergott, men tyvärr var det stängt i somras pga. brand:(

2008-09-09 @ 11:31:25
Postat av: camilla

Så skönt det är när det går så bra o lämna dom små liven på dagis :) Passa på o vila en stund nu och njut frukost i lugn o ro....HÄRLIGT med egentid i bland. Hoppas ni får en bra tisdag, kramar camilla

Postat av: AnnaStina

Josefine-

Tack! Ja, hon är verkligen stora tjejen nu :) Önskar dig en underbar dag ! Kram :)





Maria-

Jag har aldrig ätit där och jag såg att det tyvärr varit en brand där då jag var hemma i Luleå i sommar. Synd. för Luleå behöver bra restauranger. Kram! :)





Camilla-

Ja det är verkligen SÅ härigt när man ser att de små VILL vara på dagis! :) Speciellt en dag som idag då jag var lite osäker och därför blev kvar där en stund men till slut kände jag mig bara ivägen ;) Jag har precis njutit en lovely frukost och njutit lugnet. Hur härligt som helst ! Önskar dig en flott dag ! Kram :)

2008-09-09 @ 12:23:32
Postat av: Rebecca

Går hon inte varje dag på dagis? Känns som 1 dag i veckan

2008-09-09 @ 12:29:32
Postat av: AnnaStina

Rebecca-

Johanna har varit hemma sjuk sedan onsdag i förra veckan pga förkylning. Men idag var hon lite bättre så då blev det dagis igen. Kram ! :)

2008-09-09 @ 12:36:48
Postat av: Maria

Ja, visst behöver Luleå bra restauranger..tycker att det var rätt dåligt utbud..mest kinakrogar. Vilka är dina favorit affärer och matställen där? Skulle vara kul med tips tills nästa gång man besöker staden:)

2008-09-09 @ 12:38:05
Postat av: Johanna

Johannor är bäst!

2008-09-09 @ 16:29:46
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Linanielsen.blogg.se

vilken prinsessa ! änglalik :D

2008-09-09 @ 22:42:52
URL: http://linanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91