Godmorgon tisdag!


Bild från Chic-Shack.

Ny dag och nya möjligheter - IGEN ! :-) Jag tycker att veckorna rullar på SÅ fort, först är det måndag och vips är det fredag och sen är det måndag igen.. Så - nu gäller det att njuta dagarna därimellan, som tex - idag tisdag ! :-)

Natten i natt har varit riktigt skön och jag fick sova gott fram till 7.30 då mitt hjärta väckte mig. Johanna nyser och är snuvig på morgon men det känns som att det "hör till" nu då hon är på dagis varje dag för där kramas och pussas det med många barn.

Idag ska jag :

♥ åka till IKEA! (ska bunkra upp med ljus & inspireras)
♥ visa er H&M shopping (mamma: jag bytte västen till en topp ;-)
♥ jobba med mitt nya prosjekt (ska berätta mer om det snart !)
♥ utse vinnaren i den lyxiga tävlingen (KUL ! att så många tävlat, svårt för mig att välja en vinnare... )

Här kommer dagens:

"Vad solsken är för blommor, det är leenden för människor."
/Joseph Addison

Jag önskar dig en underbar dag fylld av : leenden! :-)

Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittar in och önskar dig en härlig tisdag! Här var det riktigt kallt imorse, kändes mer som vinter än höst...brr! hoppas tanden känns bättre! Kram/Hanna

2008-09-30 @ 08:33:11
Postat av: Hanna

D var jag som skrev kommentaren ovan!

Postat av: Renée

Vilken härlig bild! Romantisk på något vis :D

2008-09-30 @ 10:19:44
URL: http://pluggis.blogg.se/
Postat av: fenomena83

Hej! Jag har blivit beroende av din blogg av nån konstig anledning då jag mest irriterar mig på den egentligen. Man blir ju bara shoppingsugen när man läser här och det är inte alls bra när man inte har några pengar.

Nu till saken som jag velat fråga dig länge, HUR GÖR DU för att va så glad hela tiden, vilken drog tar du?

Ge mig gärna namnet för jag vill veta.

Nu ska jag ta tag i min tråkiga, deprimerande och tragiska tisdag. Tjoflöjt!

2008-09-30 @ 10:45:39
URL: http://pojkeniglaskulan.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Mysigt med IKEA! :D och i regnet är det ju inte så mkt annat att göra! I Drammen regnar det på oss oxå idag! Köp nu mkt mysiga ljus, det ser ut som det kommer behövas i höst ;)

2008-09-30 @ 11:36:33
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91