God natt torsdag!


Bloggning pågår. Jag invigde Odd Molly tunikan som jag fick i present av min mamma då hon var här. (Tack snälla mamma !  den kommer bli en favorit i höst :-)

Som ni ser så misslyckades mina "läggamigjättetidigt" planer totalt ;-) Men - jag har sovit gott i soffan fram till alldelens nyss så sömn har jag i alla fall fått !

  
  
   
Josefine mejlade mig bilder från dagen.

Idag hade jag super mysig dejt med min kära vän Josefine på Åpent Bakeri som ligger precis vid Johannas dagis. Det är SÅ värdefullt att ha vänner som man kan prata om precis allt med och jag fick massor av energi av våra timmar med girltalk.. Och eftersom Josefine alltid har med sig sin snygga mac så fick jag t.o.m. möjlighet att blogga :-)


TACK kära vän för idag. You made my day!! :-)

NU ska jag krypa ner i sköna sängen så ... TACK för en underbar dag, vi ses igen imorgon !

God natt kram! ♥

P.S missa inte att det är sista dagen att tävla i den lyxiga tävlingen imorgon ;-)

Kommentarer
Postat av: Babs

Snyggt!

Först trodde jag du hade en folkdräkt på dig..



Färgerna var så fina men inget för mig .

2008-09-26 @ 10:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91